Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:13:46 GMT

تجاوز به دختر 9 ساله در فروشگاه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۰۱۱

تجاوز به دختر 9 ساله در فروشگاه + عکس

رکنا: پیرمرد 50 ساله دختر خردسالی را به بهانه کیفیت لوازم جلوگیری در فروشگاه مورد تجاوز قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی 50 ساله در یکی از فروشگاه های واشنگتن دختر 9 ساله ای را مورد تجاوز Rape قرار داد.

طبق گزارش پلیس Police و به گفته ماموران امنیتی فروشگاه، متهم پس از این که قربانی را کشان کشان به سمت لوازم بهداشتی فروشگاه برد به بهانه این که می خواهد از کیفیت لوازم جلوگیری مطمئن شود او را مورد دست درازی و تجاوز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبانان و ماموران امنیتی که از دوربین مداربسته فروشگاه شاهد این رفتار زننده او بودند فورا به سراغش رفتند و قبل از این که وی پا به فرار Escape بگذارد او را دستگیر کردند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! خواننده «دخترشیطان» بازیگر فیلم ایرانی شد آیا ده ونکی ها اشرار هستند ؟! / فیلم تکان دهنده پلیس این خانواده 4 نفره بیرجندی را با هم به زندان فرستاد+ عکس اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی !

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape پلیس Police فرار Escape اخبار حوادث تجاوز دختر فروشگاه عکس پیرمرد عکس فیلم ایران مرد پسر ساعت تصاویر پدر انتشار دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه

فرزین رضازاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ظهر امروز در اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی واقع در یکی از خیابان‌های شهر ارومیه مردی ۵۰ ساله و ۳۰ ساله مصدوم شدند.
 
وی ادامه داد: مرد ۳۰ ساله با وضعیتی پایدار بعد از معاینات پیش بیمارستانی در محل درمان شد و مرد ۵۰ ساله با سوختگی ۴۰ درصدی به بیمارستان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس