Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@01:39:00 GMT

افتتاح نیروگاه 100کیلواتی در راور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۰۲۸

به گزارش خبر گزاری صداوسیما  در  آیین بهره برداری از این طرح نیروگاهی با حضور جندقیان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام شد این نیروگاه  با سرمایه گذاری 6میلیارد ریال در زمینی به ابعاد 1000متر مربع، در مجتمع خیریه خدماتی رفاهی شهید حسن توکلی در روستای هروز سلفی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این  نیروگاه خورشیدی با همکاری دهیاری و پست بانک  ساخته شده وماهانه 15تا16 میلیون تومان در آمد زایی دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیروگاه خورشیدی راور 100کیلوواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نوبخت اژدری عزم سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم را جدی ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که به تدریج تکمیل شده و در چند مرحله تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

او افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۹۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن نیز به توان تولید بخش استان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزایش ظرفیت واحد‌های تولید کشاورزی استان را رویکرد جدید سازمان تحت مدیریت خود اعلام و اضافه کرد: بررسی کارشناسی نشان می‌‍دهد که ۲۹ طرح مهم کشاورزی استان شرایط فنی و کارشناسی لازم برای تحقق این هدف را دارند.

اژدری اظهار کرد: با افزایش ظرفیت این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده و توان تولید بخش نیز به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

او همچنین افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره‌برداری از این پروژه کلیدی و مهم، به میزان یک میلیون تن به مجموع تولیدات کشاورزی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ایجاد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۵ هزار نفر را از جمله مزیت‌های این طرح ذکر کرد و گفت: عملیات تکمیل این طرح نیز با اختصاص بودجه مورد نیاز آغاز شده است.

اژدری در ادامه توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را از جمله رویکرد‌های جدید توسعه بخش کشاورزی در این استان طی سال جاری اعلام کرد و افزود: در این زمینه تکمیل و آغاز بهره‌برداری از ۴۱۲ هکتار واحد گلخانه در دستور کار قرار گرفته است.

او بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های گلخانه‌ای در سال جاری ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزار و ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

اژدری فعال سازی ۳۸ واحد راکد و نیمه‌فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌‍دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال