Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@00:32:39 GMT

تیم شاهین صدرنشین جدول شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۰۶۷

به گزارش پارس نیوز، 

از هفته سیزدهم مسابقات لیگ یک کشور تیم شاهین شهرداری بوشهر با هدایت محمود فکری در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف قشقایی رفت و با تک گل رضا دهقان در دقیقه 68 به سه امتیاز شیرین دست یافت و سومین برد پیاپی خود را جشن گرفت.

قشقایی شیراز در ابتدای فصل با هدایت ابراهیم طالبی جز شگفتی سازان لیگ یک بود در مقطعی از زمان هم صدرنشینی جدول مسابقات را در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از مشکلات پیش آمده برای این فرد، دیگر نماینده استان شیراز هم در سراشیبی سقوط قرار گرفت. قشقایی در مسابقه برابر شاهین بوشهر هیچ علاقه‌ای به پیروزی نداشت و علی رغم حضور تماشاگرانش نمایش چندان جذابی ارائه نکرد. در نهایت هم شاگردان محمود فکری در یک ضد حمله سریع توسط دهقان به گل رسیدند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سه امتیاز شیرین به حساب نماینده استان بوشهر واریز شد.

شاهین شهرداری با این پیروزی 23 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان و هم‌چنین توقف گل گهر سیرجان برابر شهرداری تبریز در صدر جدول قرار گرفت. قشقایی هم با 16 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند و به علت باخت بادران سقوطی را تجربه نکرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری جدول مشکلات بازی استان بوشهر مس کرمان استان بوشهر بازی جدول مس کرمان مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند