Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:30:37 GMT

هیات های استانی بازوان فدراسیون هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۰۷۶

هیات های استانی بازوان فدراسیون هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پوشش و ارائه خدمات سلامت در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی امری ضروری است که توسط هیات پزشکی ورزشی انجام می شود.

غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی این فدراسیون برای پشتیبانی از هیات های ورزشی به ویژه در بخش سلامت ورزش، اظهار داشت: امروزه هیات های استانی این فدراسیون به سطح توانایی بسیار خوبی رسیده‌اند که بدون تکیه بر این فدراسیون برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر حمایت این فدراسیون از هیات های استانی، تصریح کرد: هیات پزشکی ورزش استان عملکرد بسیار خوبی داشته است در حالی که در گذشته تنها نامی از این هیات بود.

وی با بیان اینکه هیات های استانی بازوان فدراسیون محسوب می‌شوند، ابراز کرد: خوشبختانه امروز آمار بیمه شدگان ورزشی رو به رشد است که باید در این بخش از عملکرد هیات های استانی تقدیر کرد.

❇️نوروزی با تاکید بر اهمیت هیات های شهرستانی و لزوم توجه به این بخش و تبلیغات برای استفاده از خدمات هیات های پزشکی ورزشی، ابراز کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این فدراسیون پوشش مسابقات استعدادهای برتر ورزشی است که هیات های استانی باید در این زمینه مشارکت و دقت لازم را داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در زنجان هیات های استانی بازوان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو