Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ قائم مقام وزیر کشور از تداوم رایزنی ها برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده خبر داد و گفت: در حال حاضر با طرف پاکستانی در این خصوص در حال انجان اقدامات مشترک هستیم.

قائم مقام وزیر کشور ظهر  یکشنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب سرپرست برای استان‌هایی که استانداران آنها مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند، گفت: همان‌گونه که دیروز اعلام شد برای پست استانداری تعدادی از استان‌ها سرپرستی در نظر گرفته شده که تلاش می‌شود در اسرع وقت استانداران این استان‌ها تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تداوم رایزنی‌ها برای آزادی سایر مرزبانان‌گفت: در حال حاضر با طرف پاکستانی در این خصوص در حال انجام اقدامات مشترک هستیم.

هاشمی گفت: رایزنی بین دولت ایران و پاکستان برای آزادسازی سایر مرزبانان ادامه دارد. 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرستی قائم مقام وزیر کشور آئین تکریم و معارفه معارفه استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار احمد علی گودرزی با اشاره به کشفیات مرزبانان به منظور مقابله با باند‌های قاچاق سلاح و مهمات و مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان کشف شد که این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی داشته است.

­

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین در این مدت زمان خبر داد و افزود: مرزبانان در این مدت از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع دارو‌های قاچاق که عمده آنها دارو‌های آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

­

سردار گودرزی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیارد‌ها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرز‌های آبی و خشکی کشور خبر داد و گفت: مرزبانان در این مدت زمان موفق شدند ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری را کشف کنند.

دیگر خبرها

  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان