Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@08:28:34 GMT

رای گیری برای انتخاب سرپرست شهرداری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۱۴۵

صراط:

در جلسه فوق العاده عصر امروز محسن هاشمی با اشاره به انتخاب سرپرست گفت: روز گذشته شهردار تهران در نامه ای از ما درخواست کرده بودند که این موضوع را تعیین تکلیف کنیم و علاقه مند بودند که به طور کامل قانون اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وی ادامه داد: شورای شهر در مشورتی که با وزارت کشور کرد و پاسخ وزارت کشور، این جلسه فوق العاده را برای ساعت ۱۵ با رای اکثریت اعضاء برگزار کرد که با توجه به طولانی شدن هم اندیشی، ساعت ۱۶ در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آقای افشانی علاقه مند بودند هرچه زودتر این کار انجام شود.

الویری در ادامه حناچی را به عنوان گزینه سرپرستی معرفی کرد و اعلام کرد: شورا ایشان را به عنوان شهردار منتخب برگزیده و بهتر است در اجرای سیاست های ایشان وقفه ای نیفتد.

رسولی نیز با اشاره به سایر گزینه هایی که مطرح است گفت: تلفنی با آقای حناچی در این مورد صحبت کردم و ایشان موافقت خود را اعلام کردند. بنابراین اعلام سایر گزینه ها که مشخص نیست با این موضوع موافق هستند یا نه، ممکن است ما را دچار مشکل کند.

رای گیری برای انتخاب سرپرست آغاز شد.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد