Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@13:51:57 GMT

رکورد منحصربفرد بیرانوند در تاریخ آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۱۹۰

علیرضا بیرانوند با حضور در بین ۳ نامزد نهایی برترین بازیکن سال آسیا صاحب یک رکورد خاص در این زمینه شد. ناطقان: نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در بین سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال آسیا دیده می‌شود. برای اولین بار در تاریخ آسیا نام یک دروازه‌بان بین سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جایزه از سال ۱۹۹۴ (تاریخ ایجاد جایزه مرد سال آسیا توسط AFC) به برترین بازیکن سال اهدا شده و تاکنون هیچ دروازه‌بانی در بین سه نامزد نهایی حضور نداشته است. از سال ۱۹۸۴ تا ۹۴ هم جایزه‌ای به عنوان بهترین بازیکن سال اهدا می‌شد که در آن سال‌ها هم هیچ دروازه‌بانی در جمع سه نامزد نهایی قرار نگرفت. منبع: ایسنا برچسب ها: بیرانوند ، رکورد ، آسیا ، برترین بازیکن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیرانوند رکورد آسیا برترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این جشنواره سالانه با هدف کمک به توسعه فرهنگی منطقه دلوار به همت دکتر بشیر علوی استاد دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.

علوی می‌گوید: فراخوان جشنواره آبان سال ۱۴۰۲ در دو بخش داستان و شعر و در سه رده سنی منتشر شد.

به گفته اسن استاد دانشگاه در مجموع ۵۱ داستان وشعر به دبیرخانه جشنواره رسید که در پایان ۲۱ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

 این طرح مبتکرانه فرهنگی با هزینه شخصی دکتر علوی و با هدف تشویق جوانان در عرصه شعر و داستان برگزار می‌شود.

بشیر علوی متولد ۱۳۵۴ اهل روستای جائینک بخش دلوار و دانش آموخته و مدرس ادبیات فارسی است که ۳ دهه است در حوزه ادبیات فعالیت دارد و ۱۵ سال است که افزون بر تدریس به پژوهش در زمینه ادبیات هم مشغول است بیشتر پژوهش‌های او در حوزه نقد و نسخه شناسی است.   علوی کارشناسی خود را در دانشگاه خوارزمی تهران، کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد و دکترا را در دانشگاه شیراز گذرانده و از اواخر ۸۰ به نویسندگی روی آورده است.

تا کنون ۱۰ اثر از وی منتشر شده است.

شناخت نامه شعر زنان، دیوان وصلی سمرقندی، منظومه نو یافته، دیوان اشعار علامه بلادی، از جوئینک تا گوئینک، بقیه النقیه، ضمیمه اللطیفه از جمله آثار منتشر شده وی است.

دیگر خبرها

  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس