Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اشتباه در اعلام نام مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی، عذرخواهی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران را در پی داشت.

به گزارش ایرنا، شامگاه بیست و ششم آبان ماه آیین تودیع و معارفه مدیرکل پست خراسان شمالی با حضور «ابراهیم هزارجریبی» مدیرکل پیشین، «اسکندر حلال خور» عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران و «مجید پورعیسی» سرپرست استانداری، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین در حالی «علی اکبر خانی» به سمت مدیرکل جدید شرکت پست خراسان شمالی منصوب شد که نام «محمد خالقی» به عنوان مدیرکل جدید بر در و دیوار سالن محل برگزاری مراسم نصب شده بود.
در همین پیوند، امروز (یکشنبه) مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به عنوان مسوول اصلی این ماجرا از جناب آقای خالقی، سایر همکارانم در استان خراسان شمالی و مردم عزیز آن خطه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب به شهروندان این اشتباه را جبران کنیم و در این راه از ظرفیت‌های برادر گرانقدر جناب آقای خالقی نیز بهره‌ ببریم.
به نوشته تارنمای روابط عمومی شرکت ملی پست، «حسین نعمتی» درباره این اشتباه توضیح داد:پس از مشورت از بین همکاران شاغل در پست استان 2 گزینه معرفی شدند: گزینه نخست آقای خالقی از کارکنان با تجربه و مورد وثوق و گزینه دوم آقای خانی از کارکنان جوان و پویای این شرکت بودند.
«مراحل اخذ استعلام و مصاحبه مدیریتی برای هر 2 گزینه انجام پذیرفت و طبق روال با مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم نیز مشورت شد. از آنجا که استاندار گزینه دوم را به دلایلی ارجح دانستند گزینه دوم قطعی و انتخاب شد».
نعمتی اضافه کرد: بر اساس نظر استاندار مقرر شد آقای خانی به عنوان گزینه نهایی معرفی شود و دراین‌باره نظر مساعد مجمع نمایندگان استان نیز اخذ شد اما متاسفانه در اثر سهل‌انگاری حوزه مدیرعامل شرکت ملی پست، حکم گزینه نخست که از پیش آماده شده بود به استان ارسال شد و موضوع به گونه‌ای رقم خورد که در شأن این شرکت نبود.
وی افزود: البته از نماینده اعزامی شرکت پست که وظیفه معارفه مدیرکل جدید را به‌عهده داشت انتظار می‌رفت با دقت و درایت بیشتری مراسم را مدیریت کند تا چنین اشتباه غیرقابل پذیرشی پیش‌ نیاید.

اقتصام*3061*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نعمتی شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی