Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، وزیر نفت در حکمی، مسعود کرباسیان را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد. متن حکم بیژن زنگنه خطاب به کرباسیان به شرح زیر است:

«با توجه به این‌که در اجرای ماده ۵۰ قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، اعضای هیئت مدیره این شرکت، جنابعالی را برای تصدی مدیریت عامل این شرکت پیشنهاد کرده‎اند، لذا با توجه به تعهد، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی در سطوح عالی اجرایی و اقتصادی، بدینوسیله با استعانت از خداوند قادر متعال، به استناد اختیارات ناشی از ماده یادشده از اساسنامه شرکت و همچنین مجوز دریافتی، جنابعالی را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب می‎کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار بر این است که در تعامل سازنده با هیئت مدیره محترم شرکت و با جلب مشارکت همکاران محترم شرکت، با اتکال به ذات اقدس الهی، در اجرای طرح‎ها و انجام فعالیت‎های بسیار مهمی که برعهده این شرکت به ویژه در شرایط تحریم‎های ظالمانه قرار دارد، موفق باشید.»

زنگنه پیش از این نیز در حکمی، کرباسیان را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرده بود.

از سوابق فعالیت مسعود کرباسیان می توان به وزیر اقتصاد، معاون وزیر و رئیس کل گمرک در وزارت امور اقتصادی و دارایی مشاور عالی شهردار تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران، معاون خدمات شهری در شهرداری تهران، معاون وزیر و رئیس کل گمرک در وزارت امور اقتصادی و دارائی، معاون بازرگانی داخلی در وزارت بازرگانی، معاون بازرگانی در وزارت نفت ،معاون بازرگانی خارجی در وزارت بازرگانی، معاون طرح و برنامه در وزارت بازرگانی،معاون اقتصادی و بازرگانی در وزارت صنایع سنگین، قائم مقام معاونت اقتصادی و بازرگانی و مدیرکل بین‌الملل و قراردادها در وزارت صنایع سنگین اشاره کرد.

به گزارش فارس مسعود کرباسیان متولد سال 1330 و بازنشسته است. ظاهرا زنگنه براساس مجوزی که از شورای تدابیر ویژه اقتصادی اخذ کرده بود، توانست یک بازنشسته را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا

فرزاد محمدی  اظهار کرد: موضوع راهبری خوشه‌ها بحثی مفصل است که در این راستا خوشه پلاستیک را در سال ۱۴۰۱ در استان ایجاد کردیم که خروجی خوبی داشت و نیاز‌های این خوشه تامین شدند.

وی از تشکیل کلینیک کسب و کار در استان خبر داد و گفت: با تشکیل این کلینیک، افراد به صورت سیار از واحد‌های صنعتی استان بازدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در ادامه با بیان اینکه پایانه صادراتی در استان فعال شده است، بیان کرد: این پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا فعال شده و در صدد هستیم واردات خارج از منطقه نیز از طریق این پایانه انجام شود که خوشبختانه مجوز بهره‌برداری از آن نیز اخذ شده است.

محمدی، امکان دسترسی یکسان تولیدکنندگان به خدمات با هزینه مناسب، کنترل و حفظ کیفیت مطلوب در محصولات جهت رعایت استاندارد‌های بازار‌های صادراتی و بهره‌گیری از خدمات مشاوره تحقیق در بازار به منظور حضور موثرتر در بازار‌های جهانی را از مزیت‌های مهم پایانه صادراتی در استان ذکر کرد.

وی افزود: همچنین به طور جدی پیگیر ایجاد زیرساخت و الزامات منطقه ویژه اقتصادی هستیم تا این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۳ به مدار خدماتی وارد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اما در مجموع همه تلاش برای این است که مشکلات حوزه تولید و صنعت استان برطرف شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا 
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا