Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم های شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان با تساوی یک-یک به پایان رسید. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم فوتبال شهرداری تبریز از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف گل گهر سیرجان رفته و به تساوی یک-یک با این تیم رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی شاگردان وینگو بگوویچ شروع بهتری نسبت به تیم میزبان داشتند اما شهرداری تبریز رفته‌رفته موفق شد نبض بازی را در دست گرفته و در دقیقه 10 بازی دروازه تیم مهمان را توسط امیرحسین طاحونی باز کند.

پس از این گل، هر دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت و شهرداری تبریز توانست با حفظ اختلاف یک گل، با برتری یک-صفر نیمه نخست را به پایان برساند.

در نیمه دوم بازی، تیم میزبان شروع خوبی داشت و توانست بازی را کنترل کند اما مدافع این تیم روی یک اعتراض با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شده و زمین بازی را ترک کرد. یک دقیقه پس از اخراج بابک نوین و در دقیقه 58، پیمان رنجبری موفق شد گل تساوی را برای تیم مهمان به ثمر برساند.

موقعیت‌های دو تیم در ادامه بازی نیز بی‌ثمر بود و دیدار شهرداری تبریز با گل گهر سیرجان با تساوی یک-یک به پایان رسید.

در این دیدار تیم گل گهر سیرجان در ابتدا با کاپیتانی بهمن کامل به میدان رفت اما در اول نیمه دوم بازوبند به مهرداد آوخ رسید. پس از ورود عباس پور خسروانی به زمین بازی نیز این بازیکن بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا تیم مهمان در این بازی 3 کاپیتان داشته باشد.

در دقیقه 60 بازی، احد میزرایی پس از ضربه بازیکن گل گهر به توپ و باز کردن دروازه شهرداری پس از سوت داور، نسبت به این موضوع اعتراض کرد که مجید محمدی، داور  این دیدار، سرپرست تیم میزبان را اخراج کرد.

این دیدار در حالی پربرخورد دنبال شد که داور بازی از اواسط نیمه دوم کنترل بازی را ازدست‌داده بود.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند و شب تلخی را در مقابل هوادارانش سپری کند.

اخراج آرائوخو در نیمه اول و پنالتی‌ای که کانسلو در نیمه دوم به پی اس جی داد باعث شد که شرایط برای شاگردان ژاوی بسیار دشوار شود و تلاش آنها برای بازگشت به بازی نتیجه نداد و در نهایت این تیم با وجود کسب پیروزی در بازی رفت در این دیدار شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با اظهار داشت:« لیگ قهرمانان اروپا رقابتی واقعا فوق العاده است اما کاری که با شما می‌کند این است که باعث می‌شود عصبی شوید. گر اشتباهی انجام دهید باید تاوان آن را بلافاصله پرداخت کنید و به همین دلیل است که پیروزی و قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار دشوار است چون شما حتی اجازه انجام یک اشتباه را هم ندارید.

آرائوخو نباید چنین خطایی را انجام می‌داد که در نهایت منجر به تصمیم داور برای اخراج او شد. این بازیکن باید اجازه می‌داد که دروازه‌بان تلاشش را برای مهار این توپ بکند نباید به باور این قدرت را می‌داد که او را اخراج کند.

اگر دمبله در شرایطی قرار داشت که می‌توانست به سمت دروازه شوت کند، من می‌توانستم کاری که کانسلو انجام داد را درک کنم اما او در گوشه محوطه جریمه بود. حتی اگر هم داور این صحنه را نمی‌دید، کمک داور ویدیویی می‌توانست متوجه شود که او پیش از آنکه با توپ برخورد داشته باشد با پا برخورد داشته است.

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد