Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@09:51:42 GMT

جشن بزرگ سربازان ولایت در «مسجد امام حسن عسکری (ع)»

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۲۸۷

جشن بزرگ سربازان ولایت در «مسجد امام حسن عسکری (ع)»

جشن بزرگ سربازان ولایت در مسجد امام حسن عسکری (ع) درآ‌ستانه ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام ششم (ع) و همزمان با هفته بسیج، جشن سربازان ولایت توسط کمیته محله محور جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی در محله انقلابی حسن آباد زرگنده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم از چهل نفر از همراهان و یاوران انقلاب اسلامی با عنوان سرباز نمونه ولایت تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

این برنامه اول آذر ماه در مسجد امام حسن عسکری (ع) همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور پرشور اقشار مختلف و علاقه مندان به انقلاب اسلامی و با سخنرانی دکتر محسن رجب زاده و با  مولودی خوانی حسن عطایی و با اجرای مهدی ساعی برگزار می شود.

 

یادآور می شود؛ مسجد امام حسن عسکری (ع) در خیابان شهید فریدافشار، بلوار آرش غربی واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: سنندج شیراز شبستان یزد همایش حقوق بشر امریکایی بیرجند عراق جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران