Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تمدید زمان این جشنواره خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در روز‌های ۱ و ۲ آذر نیز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان محسن حموله دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با بیان اینکه این جشنواره که از ۲۶ آبان آغاز به کار کرده است، گفت: در این جشنواره علاوه بر نمایش بیش از ۱۳۰۰ کالای تولیدی، این امکان فراهم آمده است تا والدین و مربیان در کنار خردسالان و کودکان بازی‌های مشارکتی را تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس در بخش ترویجی این جشنواره، بیش از ۳۰ نهاد دولتی و غیردولتی حضور دارند که امکان بازی فردی و گروهی مخاطبان کودک و نوجوان را فراهم آورده‌اند.

حموله افزود: با توجه به اینکه بخشی از خدمات ارائه شده تکیه بر حضور و مشارکت والدین در کنار فرزندان دارد و مشاوران حاضر در جشنواره به آموزش نکاتی درباره بازی و اسباب‌بازی به آنان می‌پردازند، این امکان فراهم آمد تا جشنواره در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه تمدید شود.

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد: در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه خانواده‌ها، علاقه‌مندان و متخصصان می‌توانند ضمن حضور در بخش ترویجی و استفاده از بازی‌های حرکتی – مهارتی با حضور در بخش تخصصی جشنواره در جریان فعالیت‌های بیش از ۸۰ تولیدکننده اسباب‌بازی در یک سال اخیر قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: تغییری در زمان برگزاری آیین اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره پیش نیامده و آن برنامه همچنان روز چهارشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون برگزار خواهد شد.

جشنواره اسباب‌بازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان است.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره ملی اسباب بازی اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است