Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، گروهک تروریستی جیش‌الظلم در آخرین بیانیه خود که امروز بعدازظهر منتشر شد، آزادی پنج نفر از 12 مرزبان و بسیجی ربوده شده در میرجاوه را تایید کرد.

جیش‌الظلم مدعی شده که این 5 مرزبان را در راستایی اثبات حسن نیت خود، آزاد کرده است؛ این در حالی است که هنوز از سرنوشت سایر مرزبانان در بند این گروه خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروهک تروریستی در روز 23 آبان ماه جاری فیلمی از مرزبانان ربوده شده میرجاوه منتشر کرد که در آن تعدادی از مرزبانان را تحت فشار قرار داده تا بگویند برای آزادی آنان هیچ اقدامی نشده و اعضای گروهک موسوم به جیش‌‌العدل نیز از جنس مرردم هستند.

گفتنی است، 12 نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد روز سه شنبه 24 مهر ماه امسال به دست اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند.

منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه است که در 50 کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین