Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حمید بنی تمیم عصر امروز پس از امضای حکم سرمربیگری محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به اعتقاد من او جزو بهترین گزینه های ما بود و هر فرد دیگری اعم از سرپرست و یا مسئول فدراسیون هم به جای من بود قطعا سراغ او می رفت.

وی افزود: محمد بنا هیچ شرط خاصی برای قبول این مسئولیت نداشت. خوشبختانه ما به سمتی می رویم که فضا در آرامش باشد و کارها به خوبی پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بنا هیچ وقت توقعات خاصی نداشت و الان هم توقعی ندارد.

سرپرست فدراسیون کشتی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی به یکدیگر کمک کنیم تا در مدت ۲۱ ماه مانده تا المپیک بعدی کارها را پیش ببریم و به نتایج خوبی برسیم. اولین رویداد مهم پیش روی ما رقابتهای بین المللی جام تختی است و سپس مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمد بنا فدراسیون کشتی کشتی فرنگی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد.

به گزارش مشرق، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران