Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@18:02:39 GMT

چشمی: تا استقلال نخواهد هیچ جا نمی‌روم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۴۷۵

صراط: در روز‌هایی که روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از همراهی تیم در تمرینات استقلال منع شده بودند شایعات زیادی در فضای رسانه و البته مجازی بر سر زبان‌ها افتاد. مهم‌ترین شایعه بحث جدایی این دو بازیکن بود که گفته می‌شد با توجه به رفتاری که با آن‌ها صورت گرفته دنبال جدایی از این تیم هستند و با این وضعیت یک دقیقه دیگر هم در استقلال نمی‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از تشکیل کمیته انضباطی باشگاه استقلال و حضور فرشید اسماعیلی و مدیر برنامه روزبه چشمی در جلسه مزبور، مشخص شد هر دو بازیکن به ادامه حضور در تیم مُصر هستند و حرفی درباره جدایی‌شان نیست. با این همه وقتی فرشید اسماعیلی یکی، دو روز دیرتر از زمان صدور مجوز شرکت در تمرینات استقلال، به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشت این شائبه درباره او از بین رفت ولی درباره روزبه باز هم حرف‌هایی مبنی بر جدایی اش از استقلال مطرح ماند.
به این منظور با «کریمی» مدیر برنامه این بازیکن حرف زدیم تا درباره مسائل مرتبط با او سؤال کنیم. او ضمن رد همه شایعات مربوط به قهر روزبه با تیم و مسائلی از این دست گفت: در جلسه دوستانه‌ای که در باشگاه استقلال بین او و مدیران این مجموعه برگزار شد همه سوءتفاهمات برطرف و یک موضوع درون‌خانوادگی با رد و بدل شدن صحبت‌های طرفین ختم به خیر شد و روزبه پس از فراغت از اردوی تیم ملی به تمرینات گروهی استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برمی‌گردد.
اما به رغم مطرح شدن موضوع بازگشت چشمی به استقلال از سوی فتحی و تأیید این خبر، باز هم درباره احتمال جدایی اش از استقلال حرف و حدیث‌هایی به گوش می‌رسید که مدیر برنامه چشمی آن را به این شکل پاسخ داد: «اگر چشمی رفتنی بود همان ابتدای فصل می‌رفت که باشگاه قطری او را به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار برای دو فصل می‌خواست». رقمی که با رسیدن قیمت دلار به ۲۰ هزار تومان معادل ۴۸ میلیارد تومان می‌شد!
او در ادامه گفت: «تیم قطری حاضر بود برای به‌خدمت گیری روزبه با توجه به بندی از قراردادش، پول رضایتنامه ۴۰۰ هزار دلاری را هم بپردازد که البته چشمی از رفتن منصرف شد و در استقلال ماند. عین عبارتی که درباره دلیل عدم جدایی اش از استقلال به من گفت: این بود که «اگر بروم نامردی است».
با این همه هنوز برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال درباره جدایی اش از این تیم در نیم‌فصل خبر می‌دهند. تعبیر مدیر برنامه چشمی از این مسائل این است که با توجه به ادامه‌دار بودن قرارداد چشمی تا پایان فصل، ممکن است این موضوع از سوی خود باشگاه دنبال می‌شود تا شاید با انتقال روزبه به تیمی دیگر، از این طریق درآمدزایی برای باشگاه صورت بگیرد. او گفت: «از طرف چشمی در این برهه هیچ تصمیمی برای جدایی از استقلال وجود ندارد. من به عنوان مدیر برنامه اش رسماً این مطلب را به خبرورزشی اعلام می‌کنم».

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه" سعید مظفری‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در آستانه بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: تیم ما در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و حالا با حضور حمید مطهری شرایط بهتری هم خواهیم داشت و آماده این بازی هستیم. وی افزود: بازیکنان تمرینات خیلی خوبی انجام دادند و امروز هم یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت و آماده بازی با ذوب آهن خواهیم بود تا با کسب پیروزی نتایج گذشته را جبران کنیم. مدیر تیم تراکتور درمورد انتقاد یک برنامه تلویزیونی استانی آذربایجان شرقی نسبت به مصاحبه نکردن او، گفت: من همیشه و در هر شرایطی پاسخگوی هواداران بودم و این ۲ دلیل دارد. اول اینکه در شروع کار و زمانی که با زنوزی جلسه داشتیم، او تاکید داشت که به عنوان مدیر تیم و نماینده باشگاه، در هر شرایط چه پیروزی و چه شکست، پاسخگوی هواداران باشم. دوم اینکه شخصا افرادی که مرا می‌شناسند می‌دانند در قبال مسئولیت و وظایفی که دارم همیشه پاسخگو هستم.مظفری زاده ادامه داد: حتی زمانی که هواداران در استادیوم بنیان دیزل آمدند و انتقاد داشتند، پاسخگوی آنها بودم. در این مورد آخر که از قائمشهر برگشتیم، علی رغم توصیه‌ای که دوستان داشتند و گفتند ممکن است اتفاقی برایتان رخ بدهد، به سمت هواداران رفتم که هم عذرخواهی کنم و هم پاسخگوی هواداران باشم که البته شرایط مهیا نشد.

وی با اشاره به پروتکل رسانه‌ای این باشگاه توضیح داد: باشگاه تراکتور در قبال رسانه‌ها کاملا مطابق اصول حرفه‌ای برخورد می‌کند و درخواست ما این است که رسانه‌ها هم همین برخورد حرفه‌ای را داشته باشند. بارها با رسانه ملی و برنامه‌های مختلف از جمله در شبکه سوم سیما و ورزش، مصاحبه کردیم اما آنها از چند روز قبل تماس می‌گیرند و هماهنگ می‌کنند و ما هم همیشه شرایط را برای آنها مهیا می‌کنیم و همیشه هم با آنها تعامل داشتیم.مدیر تراکتور با انتقاد از این برنامه تلویزیونی گفت: در تبریز همیشه مسئولان استان از جمله اما جمعه محترم، استاندار و سایر عوامل، پشتیبان و حامی باشگاه بودند اما متاسفانه برخی افراد و برنامه‌ها هم هستند که همیشه سعی می‌کنند اذهان هواداران را علیه باشگاه مشوش و تحریک کنند. مشخصا منظورم یک برنامه است وگرنه ما با صداوسیمای استان همیشه تعامل خوبی داشتیم و حتی با بچه‌های خبرنگار یا پخش زنده همیشه در تعامل بودیم و احترام متقابل را نسبت به یکدیگر داشتیم.مظفری‌زاده افزود: باشگاه تراکتور به عنوان یک باشگاه خصوصی که با تلاش شبانه روزی و با هزینه شخصی زنوزی که همواره سعی کرده با تامین بهترین شرایط در بعد داخلی و بین المللی، تراکتور را در رده باشگاه‌های حرفه‌ای و طراز اول دهد، حمایت همیشگی هواداران محترم و پرشور خود را دارد اما برای من این سوال پیش آمده که اگر این برنامه استانی دلسوز باشگاه تراکتور است چرا در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت نمی‌کند؟

وی تصریح کرد: به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و همیشه هم در مقابل خبرنگاران به انتقادات پاسخ دادم اما نمی‌توانید خودتان را دلسوز تیم بدانید و از آن طرف هیچ چیزی در مورد حق پخش تلویزیونی که جزو حقوق باشگاه است و می‌تواند به ارتقا و پیشرفت فوتبال استان کمک کند، چیزی نگویید. مدیر تراکتور عنوان کرد: برای من این سوال پیش آمده اگر این برنامه تلویزیونی دلسوز باشگاه تراکتور است، چرا در مسئله درخواست هواداران برای پخش بازی تراکتور از شبکه‌های سراسری که با تلاش گسترده و نامه نگاری و بیانیه متعدد باشگاه همراه شده، تلاش کافی برای این موضوع انجام نداده است؟مظفری‌زاده در پایان عنوان کرد: بنابراین به نظرم بهتر است که حداقل ژست دلسوزی نگیرید و در این وضعیت نخواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید. من و همه افراد باشگاه همیشه پاسخگوی هواداران بودیم و ارتباط ۲ طرفه با آنها داریم و هواداران خودشان خیلی خوب می‌دانند که همیشه پاسخشان را دادم و با رسانه‌ها هم تعامل داشتم و این وظیفه‌ام هم هست و هیچ منتی از این بابت وجود ندارد اما اجازه هم نمی‌دهم که یک برنامه تلویزیونی که از اساس مشخص نیست چه میزان مخاطب دارد و حتی بسیاری از هواداران در طول فصل از بابت حاشیه‌سازی آنها به ما گلایه کردند، بخواهند جو را علیه تیم مشوش کنند.

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است