Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرامی گفت: با اضافه شدن بخش کاریکاتور مطبوعاتی و گرافیک کتاب در رسانه بسته جشنواره کتاب و رسانه کامل می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، علیرضا بهرامی، عصر امروز در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه که در موسسه خانه کتاب برگزار شد، گفت: جشنواره کتاب و رسانه مثل خیلی چیزهای دیگر شکل نمی گرفت اگر خبرنگاران کتاب نبودند و در آن شرکت نمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه 175 نفر با 535 اثر از شهرهای مختلف کشور شرکت کردند.

 

دبیر هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه تصریح کرد: تنوع شرکت کنندگان از شهرهای مختلف برای من دلگرم‌کننده بود. در دوره قبل که دبیر جشنواره کتاب و رسانه بودم کارفرمای دیگری داشتم، خوشحالم که کارفرمای جدید برنامه کارفرمای قبلی را ادامه داد و جشنواره کتاب و رسانه امسال هم برگزار شد. سال گذشته بخش عکس به جشنواره کتاب و رسانه اضافه شد. امسال بخش های طنز مطبوعاتی و رسانه ای و تولید محتوا در صفحات مجازی را اضافه کردیم. پیشنهاد می کنم و آرزو دارم دبیر دور آینده و دست اندرکاران جشنواره کتاب و رسانه بخش کاریکاتور مطبوعاتی و گرافیک کتاب در رسانه را به جشنواره اضافه کنند تا بسته جشنواره کتاب و رسانه کامل شود.

 

بهرامی ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرا و مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه خاطرنشان کرد: تمام مراحل ثبت نام و داوری الکترونیکی و اینترنتی انجام شد. خوشحالم که به سهم خود در حفظ محیط زیست و کاهش حمل و نقل شهری کوشیدیم. امسال هم جشنواره شاهد نشان، لوگو و تندیس شد. روابط عمومی خانه کتاب با روحیه هایی که دارند یک سرمایه محسوب می شوند.

 

دبیر هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه یادآور شد: سال گذشته تصمیم گرفتیم به دلیل استمرار فعالیت از دو رسانه منطقه ای و استانی تقدیر کنیم، یکی روزنامه خبر جنوب و دیگری مجله ندای قلم در خوی بود، امسال هم این رویه را ادامه دادیم. امسال یکی از رسانه هایی که تقدیر می کنیم همشهری یکی از استان هاست که متاسفانه در همین اواخر به خاطر تصمیم گیری های جدید و سیستم های منطقه ای صفحه کتاب که می خواهیم از آن تقدیر کنیم دیگر وجود ندارد. سال گذشته برگزیدگانی داشتیم که امسال رسانه آنها فعال نیست و یا در آن رسانه مربوطه به دلیل عدم نیاز به خبرنگار کتاب فعالیت نمی کنند.

 

بهرامی اظهار داشت: امیدوارم روزی خبرنگاران کتاب امروز پیشکسوتان این حوزه شوند، سال قبل جشنواره کتاب و رسانه در ماه صفر بود و ما برای بخش موسیقی حتی تعیین کردیم که در چه دستگاهی بنوازند. امسال در ایام جشن قرار داریم و یکی از گروه های موسیقی شهری دعوت کردیم. این دوستان اکثرا از تحصیلکردگان رشته موسیقی هستند و سابقه نوازندگی در ارکسترهای بزرگ را دارند، باید قدر این نیروها را بدانیم زیرا جزو سرمایه های ما هستند. امروز از این عزیزان تجلیل می کنیم تا پیامی برای جامعه باشد.

 

وی اظهار داشت: جشنواره کتاب و رسانه افتخار تجلیل از پیشکسوتان را داشته است. امسال افتخار تقدیر از آقای کوچوئی را داریم فکر کردن به اینکه به رسانه برویم و برگردیم خسته کننده است، اینکه ایشان امروز درگیر برنامه زنده هستند و 4 ساعت وقت صرف آن برنامه می کنند و با انرژی این کار را انجام می دهند برای ما انگیزه بخش است.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیرجند تامین اجتماعی ارزانی عراق مجلس اردبیل جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان علیرضا بهرامی جشنواره کتاب و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!