Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی  گفت : ۳۱ کرسی تلاوت رضوی در هفته وحدت با پشتیبانی و اعزام قاریان قرآن توسط مرکز قرآن کریم و محوریت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی از ۲۹ آبان ماه به مدت یک هفته در مساجد و اماکن متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قاریان بین‌المللی جواد کاشفی، حامد علیزاده، عباس هاشمی، محمد مشمول، امیر لعل، رحیم خاکی، مهدی شایق و سایر قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری در این محافل، آیات کلام الله مجید را قرائت خواند کرد.
مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی  گفت اجرای گروه‌های تواشیح، تلاوت قاریان نوجوان، کرسی‌های تفسیر از جمله برنامه‌هایی است که در کرسی‌های تلاوت رضوی برگزار می‌شود.
میریان افزود: همچنین در این محافل نورانی، آئین پرچم‌گردانی با حضور خادمیاران رضوی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت (ع) در تمامی کرسی‌های تلاوت رضوی هفته وحدت انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: وجه تمایز کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت در این است که در برخی از استان‌های کشور این محافل قرآنی با استفاده از ظرفیت‌های جامعه قرآنی اهل سنت برگزار خواهد شد.   انتهای پیام// ه.ز برگزاری کرسی تلاوت رضوی در هفته وحدت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب