Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان کشور اعلام کرد، با توجه به تغییر حد نصاب ورودی پارالمپیک ۲۰۲۰ و اعلام سایت کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) و کمیته جهانی شنای معلولان محمد حسین کریمی جهان آبادی شناگر تیم ملی که در بازیهای پارآسیایی جاکارتا عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای گذاشت بود موفق شد است در چهار ماده 50 متر آزاد، 100 متر آزاد، 100 متر کرال پشت و 100 متر قورباغه کلاس S12 جواز حضور در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو را از هم اکنون به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید شریفیان کسب حد نصاب ورودی پارالمپیک با فاصله 2 سال مانده به این رقابتها را اتفاق بسیار بزرگی دانست که باید از آن برای برنامه ریزی مناسب بهره برد.

وی اظهار کرد: شاید بزرگترین ناکامی پارآسیایی جاکارتا محمد حسین کریمی باشد اما وی در جاکارتا 10 رکورد ملی را جابجا کرد و فوق العاده ظاهر شد و فقط به علت ادغام کلاسهای نابینایان و کم بینایان بود که تنها یک مدال برنز گرفت.

شریفیان تاکید کرد: ورزشکاران تا تاریخ 31 جولای سال 2020 زمان دارند تا با شرکت در مسابقات بین المللی و یا ملی که زیر نظر کمیته بین المللی شنای IPC برگزار می گردد جواز حضور در مسابقات پارالمپیک 2020 را کسب نمایند.

سرمربی تیم ملی شنا اعلام کرد: به زودی برای اجرای دقیق برنامه های تیم ملی با هدف آماده سازی ورزشکاران و به ویژه محمد حسین کریمی برای مسابقات پارالمپیک 2020 و مسابقات قهرمانی جهان 2019 که در کشور مالزی برگزار خواهد شد با فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک جلسات هماهنگی را برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات شنا سهمیه پارالمپیک محمد حسین کریمی المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی

عبدالباسط فلاحی شناگر کردستانی، مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

 وی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال