Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با سه ویژگی همزمانی با 40سالگی انقلاب، هفته وحدت و  اجلاسیه نهایی کنگره شهدا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های محوری هفته بسیج در سطح شهرستان در 40سرفصل طراحی شده است افزود:  بیش از 500 برنامه جزئی نیز در سه سطح پایگاهی ، حوزه و ناحیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق احمدی عنوان داشت: برنامه محوری بازگشایی نمایشگاه از حراء تا حرم است که تا اجلاسیه نهایی دائر است.

وی خاطرنشان کرد: در مدتی که نمایشگاه دائر بود یک هزار و 500نفر در طول شبانه روز بازدید داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ابراز داشت: در نمایشگاه از حراء تا حرم 20 غرفه به عرضه محصولات اقتصادمقاومتی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از 29 آبان تا 20آذر برای بازدید عموم علاقه مندان از ساعت 17:30 تا 20 دائر است و روزانه 500دانش اموز از آن بازدید خواهند داشت.

 

صادق احمدی عنوان داشت: گلباران گلزار شهدا، حضور 200حلقه صالحین در نماز جمعه و صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی از برنامه های هفته بسیج است.

وی یادآور شد: همایش بزرگ " حماسه حضور" 5آذرماه ساعت 9صبح در حسینیه جماران با حضور 10هزار بسیجی سازمان یافته از اقشار 20گانه بسیج و با سخنرانی سردار احمدی فرمانده سپاه قم برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: افتتاح برنامه محوری طرح شهید بهنام محمدی در 7آموزشگاه مقطع متوسطه اول کار تربیتی بسیج دانش آموزی برای اتصال دانش اموزان به مسجد است.

وی اضافه کرد: سرکشی از 600خانواده شهید در سطح شهرستان به مناسبت برگزاری کنگره شهدا در حال انجام است.

صادق احمدی بیان داشت: در فاز دوم جهاد خدمت رسانی 20گروه جهادی به حاشیه شهرستان اعزام می شوند و 10برنامه میزخدمت برای مدیران کل در مساجد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی گفت: زمین ورزشی  در حاجی آباد و احداث کتابخانه  در دستگرد و همچنین توزیع پنل های خورشیدی در بیرجند را در برنامه داریم.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - دهم فروردین ماه - به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود. 

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری تهران مجموعه‌هایی هستند که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است