Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: رویداد استارتاپ ویکند ایدوکا به‌عنوان ایده پردازی و کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، گودرز امیری عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری استارت آپ در سطح استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: استارتاپ ویکند ایدوکا در سطح استان با محوریت بنیاد نخبگان و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین واحدهای فرهنگی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استارتاپ ویکند ایدوکا به‌عنوان رویدادی که می‌تواند از ایده و خلاقیت تا اجرا و برندسازی صنایع خلاق استان نقش مؤثری در کارآفرینی ایفا کند برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: در این راستا به‌صورت ماهانه یک رویداد مشابه با هماهنگی اتاق بازرگانی و سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان با محوریت واحدهای بزرگ انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه استارتاپ ویکند ایدوکا به عنوان ایده پردازی و کارآفرینی لرستان است تصریح کرد: ایدوکا در سال 96 با عضویت بیش از 200 نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها فعالیت خود را به‌صورت رسمی در بنیاد نخبگان استان شروع و در حال حاضر با برگزاری نشست‌ها، بازدیدهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس استعداد درخشان استان، ادبیات کارآفرینی را در استان رونق بخشیده است.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد