Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@09:42:58 GMT

حامد عسگری به «کتاب باز» می آید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۰۸۸۳

حامد عسگری به «کتاب باز» می آید

حامد عسگری،ترانه سرا و شاعر مهمان برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت می شود.

یه گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان، سروش صحت این بار در برنامه «کتاب باز» میزبان حامد عسگری شاعر و ترانه سرا می شود.

 

حامد عسگری متولد سال ۱۳۶۱ در بم و فارغ التحصیل کارشناسی رشته حقوق قضائی از دانشگاه آزاد است. او قرار است در این قسمت از برنامه «کتاب باز» که امشب یکشبنه ۲۷ آبان پخش می شود، مهمان سروش صحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

طبق اعلام روابط عمومی این برنامه قرار است حامدعسگری با حضور در برنامه کتاب باز در خصوص اینکه چطور شاعر شده و درباره حسرت از دست دادن کتابخانه پدرش در زلزله با صحت به گفت‌وگو بنشیند.

 

«کتاب باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و با اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱ بامداد، ۸ صبح و ۱۳ بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم می رود.

 

 

برنامه « کتاب باز» که پیش از این با اجرای امیرحسین صدیق روی آنتن می رفت،‌ مدتی است در فصل جدید با اجرای سروش صحت روی آنتن می رود. این برنامه در حال حاضر تنها برنامه مستمر و جدی تلویزیون است که به بحث کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان مردم می پردازد و در هفته کتاب تلاش کرده میهمانان خود را از میان نویسندگان و شاعران و اهالی ادب انتخاب کند.

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز همایش حقوق بشر امریکایی سنندج شبستان یزد هفته بسیج بیرجند 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج ارزانی برنامه کتاب باز حامد عسگری شبکه نسیم سروش صحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد

آقای عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: اسکندر حبیبی پدر شهید غلامرضا حبیبی در شهرستان بروجن دعوت حق را لبیک گفت به فرزند شهیدش پیوست.

وی افزود: شهید غلامرضا حبیبی یکم دی ۱۳۴۵ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا دوم راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. هفتم فروردین ۱۳۶۱ با سمت تکتیرانداز در محور دزفول به شوش بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پاها، شهید شد.

بیشتر بخوانید

پدر شهید قباد حاتمی آسمانی شد

عسگری اضافه کرد: مزار او در روضۀالشهدای زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • سیاوش چراغی‌پور؛ از «زیرخاکی» تا سریال جدید سروش صحت
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد
  • «خانه» جدید به شبکه یک آمد و «تهران بیست» جدید به شبکه تهران
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد