Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- جمعیت علمای یمن ضمن محکوم کردن هرگونه عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، خواستار انسجام و یکپارچگی یمنی ها برای مقابله با تجاوزات آمریکایی- سعودی به یمن شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری 'المسیره'، جمعیت علمای یمن در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای منتشر و اعلام کرد: ما هرگونه عادی ‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به صورت علنی یا غیر علنی را محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از کشورهای عربی و در راس آن، عربستان، امارات و بحرین در ماه های اخیر در رقابت با یکدیگر گام های شتاب زده ای برای برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی برداشته اند.
این جمعیت همچنین همکاری نظامی با آمریکا و اسرائیل علیه ملت‌ یمن را محکوم کرد و از قشرهای مختلف یمن خواست با حفظ وحدت و مسئولیت ‌پذیری با تجاوزات آمریکایی- سعودی مقابله کنند.
جمعیت علمای یمن بر ضرورت تحرک جدی و فعال و پیوستن نیروها به جبهه‌ های نبرد علیه دشمن نیز تاکید کرد.
حملات جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و آمریکا به مناطق مختلف یمن در حالی ادامه دارد که این کشور فقیر یمنی در بدترین شریط انسانی قرار دارد و بر اساس گزارش سازمان ملل، 22 میلیون و 500 هزار یمنی از مجموع 29 میلیون جمعیت این کشور نیاز به کمک های فوری بشر دوستانه دارند. 18 میلیون نفر از گرسنگی رنج می برند و بیش از هشت میلیون در معرض گرسنگی شدید قرار دارند.
دولت آمریکا برای حراست از قراردادهای تسلیحاتی هنگفت خود با ریاض و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، چشم خود را به روی این جنایت‌ های انسانی ائتلاف عربی در یمن بسته است.
تداوم تجاوز به یمن در حالی صورت می گیرد که بسیاری از کشورها از جمله آلمان فروش سلاح های خود را به عربستان متوقف کرده اند اما حملات به این کشور همچنان ادامه دارد.
خاورم**9329**شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن اسرائيل علماي يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از  خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا ظهر امروز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع و ضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم، تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت 205 روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم