Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیداری که بر خلاف همه مخالفت ها برگزار می‌شود!

طرفداری- از سری رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران، در تک دیدار باقی مانده از هفته نهم، تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

لیگ برتر فوتبال ایران

هفته نهم

ورزشگاه آزادی، ساعت 16:15

گروه داوری: مهدی مرجان، محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان، یاسر همرنگ

ناظر: سعید علی نژادیان

ورزشگاه آزادی

پیش بازی

تیم فوتبال پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار در این دیدار به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان برای دیدار مقابل پیکان مشکلات زیادی دارند؛ نبود دو ملی پوش که در اردوی تیم ملی کشورمان در قطر حضور دارند، نبود بشار رسن و نبود حمیدرضا طاهر خانی که شاگردان کرانچار را برای دیدار تدارکاتی مقابل عمان همراهی می کند. به این غیبت ها می توان مصدومیت محمد انصاری را هم اضافه کرد! بازیکنی که به دلیل پارگی رباط صلیبی این فصل را از دست داد. ترکیب حال تیم پرسپولیس، ناشناحته تر از آن است که بتوان نقدی فنی بر آن نوشت! اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای کسب سه امتیاز پای به این دیدار می گذارند.

از طرف مقابل تیم پیکان که پس از لغو دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نهم یک ماه از شرایط مسابقه به دور بود، پس از آن در سه دیداری که در لیگ برتر به میدان رفته است دو شکست و یک تساوی را به دست آورده است. این بهترین فرصت برای تیم پیکان است که برابر تیم نصفه و نیمه پرسپولیس صف آرایی کند و با کسب پیروزی به نوار نبردن های خود پایان دهد. مهدی شیری به علت دریافت کارت قرمز دیدار مقابل تیم آینده خود را از دست داد.

پیکان فصل گذشته توانست با تک گل مرتضی آقاخان، پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

تقابل اخیر دو تیم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر و در نخستین تجربه اوسمار به‌عنوان سرمربی در اراک با شکست تلخی رودررو شد.

در آن مسابقه که 26 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد سرخ‌ها در نهایت با یک سوپرگل از حریف خود شکست خوردند تا شرایط برای مدیران باشگاه پرسپولیس و انتخاب جنجالی‌شان در آن مقطع دشوارتر شود. در آن مسابقه پرسپولیس با وجود ارائه نمایشی قابل قبول شکست خورد ضمن اینکه در آن مقطع هنوز بازیکنان جدید نقل و انتقالات زمستانی با به جمع سرخ‌ها نپیوسته بودند یا مجوز بازی نداشتند.

از بازی آن روز پرسپولیس در اراک شهاب زاهدی که مهاجم اصلی بود و نبیل باهویی که به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد حالا جایی در پرسپولیس ندارند اما در عوض نفراتی مثل اورونوف، آل‌کثیر، بابایی و عبدالکریم حسن می‌توانند به اوسمار کمک کنند تا خاطره آن شکست پاک شود. در عین حال پرسپولیس برای بازی حذفی جمعه امید عالیشاه را در اختیار نخواهد داشت چرا که مصدومیتش تا آن روز بهبود نخواهد یافت اما جالب اینجاست که عالیشاه در بازی هفته شانزدهم نیز به‌خاطر محرومیت غایب بود.

از لیست بیست نفره آن روز شاید وحدت حنانوف نیمکت‌نشین هم مجوز  حضور در سابقه جمعه را نگیرد  ضمن اینکه وضعیت برای بیرانند نیز نامشخص است.
با این حال اگر این دو بازیکن به دیدار جمعه نرسند توازن بین غایب‌ها و اضافه شده‌ها به ترکیب سرخ‌ها نسبت به دیدار دو ماه نیم قبل مقابل ایرالکو به‌هم خواهد خورد ضمن اینکه دانیال اسماعیلی‌فر هم در خطر محرومیت قرار دارد و اگر اینگونه شود شرایط برای اوسمار سخت‌تر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!