Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@05:33:38 GMT

یادمان کنگره سه هزار شهید استان قزوین رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۲۶

یادمان کنگره سه هزار شهید استان قزوین رونمایی شد

به گزارش ایرنا، رییس صندوق توسعه ملی به دعوت استاندار برای بررسی نیازهای استان و چگونگی حمایت مالی برای توسعه کشاورزی و صنعتی به قزوین سفر کرده است.
وی در این سفر از طرح های گردشگری، صنعتی، کشاورزی و توسعه صادرات استان که برخی با منابع صندوق توسعه ملی و بخشی توسط سیسم بانکی حمایت شده است دیدن کرد.
بازدید از طرح توسعه یک واحد بزرگ تولید ظروف یک بار مصرف در شهرک صنعتی کاسپین، حضور در مرکز خدمات کسب و کار و فناوری این شهرک، نشست با مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی، بازدید از کارگاه انتقال آب از سد طالقان به قزوین و حضور در سرای تاریخی سعد السلطنه از جمله برنامه های این مسئول در سفر به قزوین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرک صنعتی کاسپین در 35 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان قزوین صندوق توسعه ملی فناوری کسب و کار کشاورزی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان