Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@13:54:14 GMT

حمله با چاقو به یک پزشک کشیک در بلوار هدایت مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۳۵

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر انجیدنی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پزشک زمانی که مشغول ویزیت بیماری با علائم سوزش سر دل بود، پرستار به وی اطلاع می‌دهد یک کودک بیمار دارای جراحت به درمانگاه مراجعه کرده و پس از ویزیت این کودک که حدود ۶ سال سن داشته، با توجه به حال عمومی خوب و عدم خونریزی از محل زخم در ناحیه پیشانی سر، به پدر بیمار گفته می‌شود مساله بیمار اورژانسی نیست و بعد از فراغت از ویزیت بیمار قلبی که مشکوک به سکته قلبی بود؛ محل زخم، بخیه می‌شود و پرستار نیز ست بخیه را آماده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از کمتر از پنج دقیقه، پدر بیمار درب اتاق پزشک را گشوده و ادعا می‌کند بیمار اورژانسی است و سپس شروع به فحاشی و ناسزا می‌کند. این فحاشی با الفاظ رکیک چند بار توسط پدر تکرار می‌شود به گونه‌ای که از شدت فشار عصبی امکان ادامه ویزیت بیماران برای پزشک وجود نداشته و دکتر امیرآبادی برای تمدد اعصاب از درمانگاه خارج شده و بعد از دقایقی قصد بازگشت به درمانگاه را داشته که جوانی ۲۳ ساله که همراه همان بیمار بوده، وی را تهدید کرده و با چاقو ضربه‌ای به سر این پزشک وارد می‌کند.

بنا بر اعلام وبدا، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مساله خشونت علیه پزشکان و کادر درمان به یک معضل بزرگ در جامعه پزشکی تبدیل شده و انتظار است با وضع قوانین جدید یا اصلاح قوانین موجود، به این معضل رسیدگی شود تا این حوادث کمتر در جامعه رخ دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد