Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:45:01 GMT

برخورد قانوني با عوامل گران فروشي گوشت قرمز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۶۰

برخورد قانوني با عوامل گران فروشي گوشت قرمز

خبرگزاري آريا - شهررد- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: علت گراني گوشت قرمز در بازار اين استان بررسي و نتيجه آن براي رسيدگي به ستاد تنظيم بازار اعلام شود تا با عوامل گران فروشي اين کالا برخورد قانوني شود.

به گزارش ايرنا، الله کرم نصيري روز يکشنبه در کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اعضاي اين کارگروه تا هفته آينده قيمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار را ارزيابي و ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: برخورد با گران فروشي و مجازات متخلفان در بازار چهارمحال و بختياري در دستورکار اعضاي کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري قرار گرفته است.
نصيري تصريح کرد: همچنين نظارت ها در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتي از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسيدن به مصرف کنندگان تشديد شود.
وي يادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دريافت گوشت با قيمت دولتي و فروش آن به قيمت آزاد ، عوامل شناسايي مي شوند و با آنان برخورد جدي خواهد شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تحريم هاي ظالمانه اعمال شده عليه جمهوري اسلامي ايران از سوي آمريکا، هيچ تاثيري بر بازار نداشته است و مواد اوليه مورد نياز مردم به اندازه کافي و به موقع تامين شده است.
نصيري تاکيد کرد: کارخانه هاي توليد خوراک دام آبزيان چهارمحال و بختياري پس از تامين نيازهاي استان مي توانند مازاد توليدات خود را به خارج از کشور صادر کنند.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز گفت: تامين کالا در اين استان با مشکل مواجه نيست و در شرايط کنوني بازار چهارمحال و بختياري آرام و تمامي اقلام اساسي مردم در انبارها موجود است.
سيد نعيم امامي تصريح کرد: به منظور کنترل قيمت کالاها و جلوگيري از گران فروشي در بازار چهارمحال و بختياري بازرسي هاي مستمر از واحدهاي صنفي صورت مي گيرد.
وي گفت: تامين ميوه در بازار در دستورکار اصلي مسئولان چهارمحال و بختياري نيست اما تامين مواد پروتئيني از مهمترين اولويت هاي اين استان است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: به تازگي 9 هزار و 116 حلقه انواع لاستيک خودرو به استان اختصاص يافت که هنگام اختصاص لاستيک هاي دولتي به متقاضيان واجد شرايط بايد لاستيک هاي کهنه باز و تعويض شود.
امامي تصريح کرد: براي 900 دستگاه ميني بوس در خطوط مختلف مسافري چهارمحال و بختياري کمبود لاستيک در استان وجود دارد.
وي يادآور شد: هيچ گونه افزايش قيمت لاستيک به خصوص در خودوهاي سواري وجود نخواهد داشت.
به گزارش ايرنا، مردم مي توانند گران فروشي، کم فروشي و يا ساير تخلفات مرتبط با کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري را به تلفن 124 اطلاع دهند.
7362/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746279

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو