Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:38:49 GMT

فکری : جای ورزشگاه پارس در لیگ برتر خالی است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۹۵

فکری : جای ورزشگاه پارس در لیگ برتر خالی است

محمود فکری می گوید سه امتیاز حیاتی مقابل قشقایی شیراز به حساب شاهین شهرداری بوشهر واریز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی تیم شاهین بوشهر پس از کسب پیروزی یک بر صفر برابر قشقایی شیراز که منجر به صعود این تیم به صدر جدول رده بندی رقابت ها شد، در جمع خبرنگاران گفت: بازی جان‌دار  و سنگینی ‌بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌فوتبال قشقایی بازی خوبی اجرا کرد و ‌پا به پای ما دوید، ولی تیم ما باهوش بازی کرد و فرصتی به حریف نداد.


وی ادامه داد: نیمه اول موقعیتی‌ بدست آوردیم که از آن استفاده نکردیم، اما در نیمه دوم موقعیتمان را به گل تبدیل کردیم. البته پس از به ثمر رساندن گل می‌توانستیم ‌تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم که این اتفاق رخ نداد.


فکری صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: سه امتیاز برای ما حیاتی‌بود و آن را بدست آوردیم. جا دارد به مجموعه باشگاه و بازیکنان خوبم ‌که با تمام انرژی بازی می کنند، تبریک بگویم. با توجه به اینکه به این تیم کم‌لطفی می شود اما آنها کارشان را انجام می‌دهند.


سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پایان به تعریف از ورزشگاه پارس شیراز پرداخت و عنوان کرد، جای این ورزشگاه در لیگ برتر خالی است.

محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • این خبرها را از دست ندهید
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود