Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان، گفت: کارگروه ویژه در کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان گلستان تشکیل می‌شود. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید مناف هاشمی ظهر امروز در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: با تخصیص 10 برابری اعتبارات در بخش آسیب‌های اجتماعی به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال در استان گلستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان تاکید کرد: پارسال اعتبار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک میلیارد تومان بود که امسال این اعتبار با 10 برابر افزایش به 10 میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: 5 میلیارد تومان از این اعتبارات در بخش حاشیه‌نشینی هزینه می‌شود و 5 میلیارد هم در بخش کاهش طلاق، مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های دیگر هزینه خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه هر دستگاهی که این اعتبارات را دریافت می‌کند باید سند و مدرک ارائه دهد، افزود: ما امیدواریم هر میزان که در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار می‌دهیم چندین برابر آن را دستگاه‌ها بودجه بگذارند تا بتوانیم با معضلات و آسیب‌های اجتماعی مقابله کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و حمایت از گردشگری در استان زمینه اشتغال پایدار را در استان گلستان ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: کارگروه در کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان تشکیل می‌شود که این کمیته مصوبات را پیگیری می‌کنند و نماینده عالی استاندار هم در این کمیته حضور دارد.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی