Web Analytics Made Easy - Statcounter

CR7 خیلی زود در ایتالیا و تورین محبوب شده است.

طرفداری - در آگهی فوت یک هوادار 77 ساله یوونتوس در ایتالیا درخواست عجیبی وجود دارد که مورد توجه رسانه ها و کمپین ها اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، ماریو استفانینی معروف به ال دورو، پنجشنبه فوت شد و مراسم ترحیم او نیز شنبه برگزار شد. در ایتالیا یک رسم وجود دارد که یک پوستر برای فوت هر فرد چاپ می شود و در مناطق مختلف شهر نصب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، افراد آشنا با فرد متوفی، از فوت او باخبر می شوند. در آگهی فوت ال دورو، بنا به درخواست خودش به خاطر علاقه شدید به کریستیانو رونالدو، نوشته شده:

ماریو استفانینی، "ال دورو"، 77 ساله.

فرزندان و خانواده این خبر ناراحت کننده را اعلام می کنند.

مراسم تشییع جنازه شنبه در لوپا چمتری برگزار می شود.

"به جای دسته گل، لطفا از گل های کریستیانو رونالدو برایم خبر بدهید"

این آگهی به شدت مورد توجه کمپین های اجتماعی در ایتالیا قرار گرفته و مردم به جای دسته گل، برای ال دورو هوادار قدیمی یوونتوس، کمک های مالی به موسسه های خیریه پرداخت می کنند. باید دید کریستیانو رونالدو چه واکنش خاصی به این اتفاق خواهد داشت. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا

تیم‌های فوتبال رم و اودینیزه در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی «ایوان اندیکا» بازیکن رم در دقیقه ۷۰ به پایان رسید و نیمه تمام ماند.

قرار است این دیدار فردا پنج‌شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود. در همین رابطه رسانه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نوشت: «دین هویسن» و «حسام عوار» به دلیل اینکه در جریان بازی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین تعویض شده بودند، نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. «لوکاکو» که در دقیقه ۶۴ توانسته بود تنها گل رم را به ثمر برساند در این بازی غایب است و با توجه به اینکه سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در بازی با بولونیا درخشش داشت و توانست گلزنی کند، «دروسی» از این بازیکن به جای «تامی آبراهام» استفاده خواهد کرد. اگر بازی در ۲۰ دقیقه پایانی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود این احتمال وجود دارد که آبراهام برای فشار بیشتر به خط دفاع اودینیزه وارد زمین شود.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: دروسی برای شانس ایجاد موقعیت‌های بیشتر برای آزمون در این بازی، از «استفان الشعراوی» در سمت چپ خط هافبک استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس