Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تیم‌ فوتبال قشقایی بازی خوبی را اجرا کرد و ‌پا به پای تیم ما دوید، گفت: این سه امتیاز برای ما حیاتی‌ بود و آن را به دست آوردیم. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمود فکری سرمربی تیم شاهین بوشهر پس از کسب پیروزی در برابر قشقایی شیراز اظهار داشت: بازی واقعا جاندار و سنگین‌بود، تیم‌ فوتبال قشقایی بازی خوبی را اجرا کرد و ‌پا به پای ما دوید ولی تیم ما باهوش بازی کرد و فرصتی به حریف نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیمه اول موقعیتی ‌را به دست آوردیم که از آن استفاده نکردیم، اما در نیمه دوم موقعیتمان را به گل تبدیل کردیم، فکری ادامه داد: پس از به ثمر رساندن گل می‌توانستیم‌ تعداد گلهایمان را بیشتر کنیم که به گل نرسیدیم.

فکری افزود: این سه امتیاز برای ما حیاتی‌ بود و آن را به دست آوردیم، جا دارد تبریک بگویم به مجموعه باشگاه و بازیکنان خوبم ‌که با تمام انرژی بازی می‌کنند. با توجه به اینکه به این تیم کم‌لطفی می‌شود اما آنها کارشان را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر ورزشگاه پارس را از جمله ورزشگاه‌های زیبای ایران دانست که جایش در لیگ برتر خالی است.

روز خوبمان نبود از هواداران عذر می‌خواهم

مهدی فروردین سرمربی تیم فوتبال قشقایی با اظهار نارضایتی از نتیجه بازی گفت: باید با بازیکنان  صحبت کنم و دلیل بازی بد تیم را با بررسی بیشتر پیدا کنم، از دست دادن زمین تمرینی به دلیل بارندگی و تمرین روی چمن مصنوعی تیم ما را تحت فشار قرار داد.

وی افزود: تیم ما صلابت لازم‌ را نداشت امیدوارم در بازی‌های آینده این اتفاق نیفتد، من بازی‌های شاهین را دیده بودم و آنها هم شاهین همیشگی‌ نبودند و روی یک تعلل به گل رسیدند.

فروردین ادامه داد: انرژی‌ زیادی که در برابر ارومیه گذاشتیم نشاط تیمی ما را گرفت، خوب به توپ ضربه نزدیم و توپ را به خوبی به گردش در نیاوردیم، تیمی که از ما انتظار داشتند نبودیم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی قشقایی گفت: ما از بازی کردن در ورزشگاه پارس  پارس نسبت به ورزشگاه دستغیب لذت می‌بریم.

وی افزود: ما طی یک اتفاق باختیم در روز بدمان هم موقعیت بالای هشتاد درصد داشتیم، در روزی که تمام حریف‌ها برای ما ‌بازی کردند اما نتوانستیم به امتیازات مسابقه برسیم.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • این خبرها را از دست ندهید
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)