Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@09:19:13 GMT

تعطیلی 10 ماهه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۵۱۶

صراط:

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه یکی از معاونان وزیر ارتباطات عنوان کرده که نمایندگان مجلس در نشست های کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حضور نمی یابند، گفت: از دو ماه پایانی سال 96 جلسات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تشکیل نمی شود و دعوتنامه ای برای نمایندگان مجلس در این کارگروه ارسال نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه عنوان شده که جلسات کارگروه به صورت الکترونیکی برگزار می شود، افزود: برای تشکیل جلسات به صورت الکترونیکی رای گیری نشده است و  تنها مقرر شده در کارگروه های جانبی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه جلسات برگزار شود نه در کارگروه اصلی که 13 عضو دارد.

قانون پیش بینی نکرده که جلسات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به صورت الکترونیکی برگزار شود

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در قانون نیز پیش بینی نشده که جلسات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به صورت الکترونیکی برگزار شود، لذا جلسات باید با ریاست دادستان کل کشور به صورت حضوری تشکیل شود.

خبرگزاری خانه ملت؛ امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات با انتقاد از عدم حضور نمایندگان مجلس در کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ عنوان کرده بود که در کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه دو نماینده مجلس عضویت دارند که متاسفانه حتی کدکاربری و پسوورد خود را از دادستانی نگرفته اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم
  • حوزه در مسائل شهر هوشمند و معماری به شهرداری کمک کند
  • امروز؛ دیدار جمعی از شاعران و ادیبان با رهبر انقلاب
  • نخستین بازی دوستانه فولاد در سال ۱۴۰۳ هشتم فروردین برگزار می‌شود