Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،دکتر اصغر بحرانی افزود: در راستای حفظ سلامت عمومی و اجرای مصوبات شورای سلامت کار جمع‌آوری قلیان از مساجد و حسینیه‌های شهرستان دشتی انجام گرفت.

وی گفت: در سال‌های گذشته قلیان از مساجد و حسینیه‌های مناطق شهری و اکثر روستا‌ها جمع‌آوری‌شده بود و کار جمع‌آوری قلیان از مساجد روستایی باقیمانده پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی ضمن تشکر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان دشتی به مقوله سلامت افزود: با نگاه ویژه فرماندار و رییس شورای سلامت شهرستان دشتی که همواره با حساسیت خاصی مسایل حوزه سلامت را مدیریت و رصد می‌کنند و نیز همراهی ائمه جمعه و بخشداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و همکاری بانیان و متولیان مساجد و حسینیه‌های شهرستان این امر محقق شد و در هیچ حسینیه و مسجدی در شهرستان دشتی شاهد استفاده از قلیان نخواهیم بود.

انتهای پیام/م

قلیان از مساجد شهرستان دشتی جمع آوری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع آوری گیاهان کوهی به علت ایست قلبی جان خود را ازدست داد.

سلیمان فرازمهر افزود: همزمان با درخواست فوریتهای پزشکی برای دسترسی به جسد مرد فوت شده در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد، بلافاصله اقدام لازم در دستور کار قرار گرفت و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

فرازمهر اظهارکرد: سرانجام پس از چهار ساعت صعود به ارتفاعات و جستجو، نجاتگران فرد فوت شده را پیدا کردند و پس از انتقال به پایین دست، جسد وی را تحویل مراجع قانونی دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد اضافه کرد: فرد فوت شده مرد ۷۱ ساله با هویت معلوم بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات "ابراهیم جلال" این شهرستان صعود کرده و به علت ایست قلبی جان باخته است.

شهرستان مهاباد یکی از مهمترین رویشگاههای گیاهان کوهی خوراکی و دارویی در منطقه و کشور به شمار می رود.

دیگر خبرها

  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • جمع آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه
  • جمع‌آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد
  • گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند