Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:25:04 GMT

شرکت پست کردستان 25 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۶۷۲

شرکت پست کردستان 25 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد

سنندج - ایرنا - مدیرکل پست کردستان گفت: این شرکت از ابتدای امسال تاکنون در حوزه های زیرساختی بیش از 25 میلیارد ریال در این استان سرمایه گذاری و هزینه کرده است.

شهاب وحیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه تخریب و بازسازی ساختمان پستی مریوان به عنوان مهمترین پروژه با 25 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امسال 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز صرف خرید دستگاه های دیزل ژنراتور برای دفاتر پستی استان شد، افزود: در این مدت یک میلیارد ریال هم برای بازسازی دفاتر پستی شهرستان های بانه، دهگلان و شهرک بهاران سنندج هزینه شد.
مدیرکل پست کردستان یادآور شد: اعتبار هزینه شده در سال 96 برای بازسازی و ایجاد زیرساخت های دفاتر پستی استان بیش از 17 میلیارد ریال بود.
وحیدیان با اشاره به اینکه 30 خدمت مختلف به مردم ارائه می دهیم، اضافه کرد: سرویس پست عادی، سرویس پست سفارشی، سرویس پست پیشتاز، تجارت الکترونیک، سرویس امانات پستی و سرویس ارائه خدمات مالی در باجه های پستی (پست بانک) از جمله مهمترین این خدمات است.
به گزارش ایرنا، 191 دفتر پست روستایی، 190 دفتر پست شهری و 27 نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
همچنین تعداد 20 صندوق پستی شخصی هوشمند و 268 صندوق پستی شخصی غیرهوشمند نیز در استان فعال است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيرساخت پست سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد