Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها استانداری کرمان با اشاره به اینکه ۴۱ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند گفت: حدود ۱۵۰ میلیارد تومان طرح توسعه روستایی در نقاط مختلف استان در حال است. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا ایرانمنش در همایش مشورتی امور دهیاری‌ها که با حضور جندقی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره اینکه  58 بخش در استان کرمان داریم اظهار داشت: 41 درصد جمعیت استان ساکن روستاها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 505 دهیاری در استان کرمان گفت: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار در استان از نعمت برق برخور دارند.

سرپرست دفتر امور روستائی و شوراها استانداری کرمان با بیان اینکه اقداماتی در حوزه توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای استان انجام شده است افزود: در حوزه راه روستایی 85 درصد راه‌های منتهی به روستاها در استان آسفالته هستند.

وی عنوان کرد: از منابع متعدد تا امروز حدود 150 میلیارد تومان طرح توسعه روستایی در نقاط مختلف استان در حال اجرا داریم.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد

با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط استان کرمان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع سیل در کنار استانداری و سایر دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی به کمک مردم آسیب دیده از سیل شتافت.

با مساعدت رئیس بنیاد مستضعفان و سرپرست بنیاد علوی، ۲ هزار بسته مواد غذایی برای امداد رسانی به هموطنان عزیز تدارک دیده و ارسال شده است که ۲ هزار بسته مواد غذایی انواع حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و … می‌باشد که مقرر شده است با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری کرمان، تحویل فرمانداری جیرفت شود.

بارش‌های باران در مناطق جنوبی و شرق استان کرمان سبب ساز سیلاب و خسارت‌های مادی به اهالی این خطه از کشورمان شده است که زندگی عادی مردم را مختل کرده و عمده ساکنان مناطق درگیر سیل در استان کرمان در بخش‌های کشاورزی و دامداری مشغول هستند و سیل، سرمایه و مال آنان را با خسارت جدی روبه رو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد