Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@09:42:07 GMT

دانش آموزان خراسان شمالی سواد آبی را فرا می گیرند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۹۲۹

دانش آموزان خراسان شمالی سواد آبی را فرا می گیرند

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در روز یکشنبه، طرح سراسری اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گسترش سواد آبی (داناب) با هدف آگاهی بخشی درباره مسائل و چالش‌های اصلی حوزه آب اعم از مسائل ارزشی پیرامون آب،‌ مسائل کمی و کیفی، بحث آب مجازی،‌ ارزش ذاتی و اقتصادی آب، دانش‌آموزان دوره متوسطه را در روندی نظام مند مورد پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این تفاهمنامه، قرار است در روندی نظام مند 100 درصد دبیران کتاب انسان و محیط زیست در دوره دوم متوسطه این استان به تعداد 389 نفر به صورت تکمیلی و در سطحی گسترده تر از درس اول این کتاب با چالش ها و مفاهیم مهم منابع آب استان آشنا شوند.
براساس این تفاهمنامه، انتقال این مفاهیم به دانش آموزان از طریق دبیر مربوطه همگام با فعالیتهای طرح شده انجام و با برگزاری مسابقه پیرامون پرسش پایان درس اول این کتاب خاتمه می یابد.
با اجرای این طرح در خراسان شمالی تمام دانش آموزان پایه یازدهم دوره متوسطه به تعداد 9 هزار و 273 نفر، آموزش های پایه ای منابع آب استان را فرا می گیرند.
165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در 2 هزار باب آموزشگاه، مشغول به تحصیل هستند.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خراسان شمالی دانش آموز دانش آموزان روابط عمومی فرهنگ سازی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی