Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش، اظهار کرد: ماه گذشته دولت یک مصوبه در خصوص هزینه بیمه درمان ایثارگران داشت که دستگاه‌های اجرایی از محل منابع ذی‌ربط خودشان  پرداخت کنند.

وی ادامه داد: ما در آموزش و پرورش دو نوع مخاطب ایثارگر داریم؛ یک گروه مخاطب شامل ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش است که دستگاه‌ اجرایی آن، ما هستیم و باید هزینه‌ها را پرداخت کنیم و گروه دوم، بازنشسته‌های آموزش و پرورش هستند که دستگاه اجرایی آن، سازمان بازنشستگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار ترکمن اضافه کرد: تأمین اعتبار این موضوع با توجه به اینکه این مصوبه وسط سال ابلاغ شد، برای آموزش و پرورش که مشکلات مالی دارد، غیر ممکن بود و نمی‌توانستیم با شرکتی قرارداد ببندیم.

وی اضافه کرد: امروز جلسه مشترکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه داشتیم و آنجا تفاهم شد که این اعتبار از محل سرجمع منابع بودجه برای آموزش و پرورش تأمین شود و بر این اساس ما به‌زودی قرارداد بیمه تکمیلی شاغلان ایثارگر در وزارت آموزش و پرورش و افراد تحت تکفلشان را امضا می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۸۰ هزار ایثارگر شاغل در آموزش و پرورش با افراد تحت تکفلشان وجود دارد که قرارداد بیمه تکمیلی آنها فردا یا پس فردا با همان سقف و مدل خدمات امضا می‌شود.

وی در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان کشور نیز اظهار کرد: به زودی نتیجه مذاکرات برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون وزیر آموزش و پرورش دولت درمان آموزش و پرورش بازنشستگی مشکلات مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان برنامه و بودجه بودجه وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش بودجه درمان مشکلات مالی وزارتخانه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی

ایسنا/قم روشن با بیان این‌که ایمنی جاده‌ها، کیفیت خودروها و عدم رعایت قوانین توسط رانندگان از علل تصادفات است، عنوان کرد: ۶۰ تا ۷۵ درصد علت تصادفات مربوط به عوامل انسانی است؛ لذا باید بر این مهم کار شود تا با فرهنگ‌سازی نقش عامل انسانی در بروز تصادفات کاهش پیدا کند.

علی روشن در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت ۷ اردیبهشت روز ایمنی و حمل‌ونقل بیان کرد: با توجه به فعالیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایمنی و حمل‌ونقل باید به این روز به‌عنوان یک رویداد نگاه کنیم.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم، ادامه داد: هدف از ایجاد این رویداد جلب توجه همه افراد اعم از حقیقی و حقوقی به حوزه حمل‌ونقل و لزوم رعایت قوانین و مقررات با هدف افزایش ایمنی و کاهش خطرات جانی و مالی برای شهروندان است.

روشن با بیان این‌که ایمنی جاده‌ها، کیفیت خودروها و عدم رعایت قوانین توسط رانندگان از علل تصادفات است، عنوان کرد: ۶۰ تا ۷۵ درصد علت تصادفات مربوط به عوامل انسانی است؛ لذا باید بر این مهم کار شود تا با فرهنگ‌سازی نقش عامل انسانی در بروز تصادفات کاهش پیدا کند.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش به عنوان راهکاری موثر در افزایش ایمنی راه‌ها، اظهار کرد: آموزش به دانش آموزان مدارس روستایی، موتور سواران، رانندگان حمل و نقل عمومی اعم از باری و مسافربری، کادر اجرایی و فنی اداره راهداری، برگزاری حدود ۸ دروه آموزشی برای کارکنان دستگاه اجرایی، آموزش بین دستگاهی، تهیه پوستر، تهیه کیف، جامدادی، دفتر با موضوع ایمنی برای دانش‌آموزان از جمله اقدامات ما در راستای فرهنگ سازی و تشویق به قانون مداری است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری استان قم، ادامه داد: همکاری با پلیس راه برای کنترل نامحسوس جاده‌ای به ویژه در اعیاد و مناسبت‌های خاص، کنترل تجهیزات ایمنی اتوبوس‌ها و کامیون‌های عبوری از جمله عاج لاستیک، جعبه کمک‌های اولیه از اقدامات راهداری در حوزه کنترل و نظارت است.

روشن تهیه و نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای مختلف را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه نصب دوربین‌های ثبت تخلفات وضعیت مطلوبی داریم؛ در حال توسعه نصب دوربین ثبت تخلفات هستیم و محورهای اندکی که فاقد دوربین هستند را پوشش خواهیم داد.

وی یادآور شد: تهیه تجهیزات ایمنی برای پلیس راه همچون چراغ پلیس مجازی، برگزاری کمیسیون ایمنی با حضور دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی مشکلات ایمنی و ارائه راهکار از دیگر اقدامات اداره راهداری است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری استان قم با اشاره به لزوم همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در خصوص افزایش ایمنی، گفت: رعایت قوانین و مقررات در سطح جامعه باید پر رنگ شود،لذا همه شهروندان در برابر رعایت نکات ایمنی وظیفه‌مند هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟