Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@12:06:40 GMT

حاج حسین کیخا به جمع یاران شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۱۷۰

حاج حسین کیخا به جمع یاران شهیدش پیوست

جانباز سرافراز اسلام، حاج حسین کیخا پس از تحمل 29 سال جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به جمع یاران شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان سیستان وبلوچستان در گفت وگو باعصرهامون اظهار کرد: جانباز سرافراز اسلام حاج حسین کیخا در سال 1365 و در دوران جنگ تحمیلی دچار ضایعه قطع نخاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
غلامعلی ثموری افزود: این جانباز 70درصد پس از آن قریب به 30 سال زندگی بر روی ویلچر را تجریه کرد و در نهایت زمانی که به منظور درمان در بیمارستانی در مشهد مقدس بود شهد شیرین شهادت را نوشید و به جمع یاران شهیدش پیوست. 
ثموری ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه به خانواده شهید و مردم شهیدپرور استان بیان کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس روز سه شنبه در زاهدان برگزار می شود و پیکرش در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری خواهد شد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست