Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:06:38 GMT

میزگرد مسایل و مشکلات باشگاه داری قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۱۷۴

میزگرد مسایل و مشکلات باشگاه داری قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا، این مبزگرد با هدف بررسی مسایل و مشکلات باشگاه های ورزشی بویژه در سطح کلان برگزار شد.
در این میزگرد در خصوص موانع پیش روی استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی در قزوین و دلایل عمر کوتاه باشگاه ها و فعالیت آنها در حوزه تیمداری در لیگ ها و مسابقات کشوری، فقدان برندسازی در باشگاه ها، بحث وضعیت حمایت مدیران بالادستی از باشگاه ها و موضوع حامیان مالی (اسپانسر) و همچنین درآمدزایی و مدیریت باشگاه های ورزشی و بحث و گفت و گو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین، پرویز معمارزاده باشگاه دار و از مربیان والیبال و شهرام صفری باشگاه دار و مدرس دانشگاه در رشته تربیت بدنی حاضران در این میزگرد را تشکیل می دادند.
مشروح گفت و گوهای انجام شده در این میزگرد طی روزهای آینده در سایت ایرنا منتشر می شود.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان والیبال قزوین باشگاه میزگرد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان

استاندار قزوین گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی افزود: معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تایید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و ایشان این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کردند.

اعلایی، گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

وی بیان کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش آموزان به کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید با همگرایی و هم‌افزایی مشکلات را کاهش داد، افزود: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند.

اعلایی گفت: جا دارد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن‌های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش‌آموزان بسیار موثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه یانس آباد است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین