Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@08:48:49 GMT

خاطرات همسایه نیاگارا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۴۲۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مستند «خاطرات همسایه نیاگارا» خاطرات صداپیشه‌ای را روایت می‌کند که افزون بر صدای ناب و خاطره سازش، اخلاق حرفه‌ای اش سبب شده است جایگاه ویژه‌ای بین علاقه‌مندان به هنر دوبله داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گزارش تصویری مستند دوبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان، دو همسایه ای که در تجارت غریبه بودند + جدول
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان؛ دو همسایه ای که در تجارت غریبه هستند
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • خاطرات عضو جداشده منافقین
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ