Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن ریحانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر حضور نیروهای بسیجی در مناطق محروم، طی یکسال اخیر و در جریان زلزله 7.3 ریشتری 14 هزار اردوی جهادی در این مناطق توسط بسیج برگزار شد.
وی ادامه داد: در این اردوها، نیروهای بسیجی داوطلبانه از تمام نقاط کشور به مناطق زلزله زده استان اعزام می شدند و در کار عمران و آبادانی شرکت می کردند تا آلامی بر دردهای زلزله زدگان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار ریحانی ادامه داد: نیروهای مخلص و متعهد بسیجی در هر شرایطی خود را موظف به خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم بخصوص آسیب دیدگان و محرومان می دانند و در طول 40 سال اخیر نیز این موضوع را بارها ثابت کرده اند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد: در جریان زلزله مهیب سال گذشته اگر روحیه بسیجی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی نبود به طور قطع کارها به این سرعت پیش نمی رفت و امروز شاهد بازسازی حدود 70 درصد از منازل تخریب شده نبودیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، این نهاد مقدس را یکی از بی نظیرترین تشکل های مردمی جهان دانست که کشورهایی مثل عراق و سوریه با تشکیل نهادی همانند آن توانستند تا حد زیادی خود را از دست گروه های تروریستی نجات دهند.
سردار ریحانی اظهار نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تشکیل بسیج به فرمان امان راحل (ره) یک فتح الفتوح بود را افتخاری بزرگ برای مجموعه بسیج دانست و گفت: این مجموعه در طول 40 سال اخیر با همه توان و قدرت خود پاسدار خوبی برای انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بوده است.
این مقام عالیرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را نماد مقاومت ملی و آگاهی یک ملت در برابر دنیای استکبار خواند و افزود: بصیرت بخشی و مردمی کردن امنیت از یک سو و مقابله با شبهه افکنی های دشمنان از سوی دیگر مهمترین برنامه هایی بوده که توسط بسیج دنبال شده است.
وی گفت: نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در عصر کنونی نیز که دشمنان به دنبال مباحثی نظیر تجزیه طلبی و ایجاد بحران های داخلی هستند بسیج مانند سدی محکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و یکی پس از دیگری برنامه های آنان را خنثی می کند.
سردار ریحانی در پایان ایستادگی در برابر دشمنان را هدف مهم بسیج خواند و افزود: هر قدر بیشتر ایستادگی کنیم دشمن عقب تر خواهد رفت و با یاری خداوند متعال روزی شاهد نابودی دنیای استکبار و پایان ظلم های آنان خواهیم بود.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه پیدا می کند.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استکبار جهان دستگاه های اجرایی سوریه گروه های تروریستی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی