Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ طی حکمی از سوی خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری،مهدی کاظمیان به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی منصوب شد.

متن کامل این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای مهدی کاظمیان

با سلام و تحیت

احتراما ، نظر به تجارب ارزنده و سوابق درخشان فعالیت های جنابعالی در رشد و توسعه ورزش به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای کارآمد و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان براساس سیاست ها و برنامه های فدراسیون حداکثر اهتمام را برای بهینه سازی و توسعه رشته دوچرخه سواری بعمل آورده و در انجام وظایف خطیری که بعهده دارید موفق باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان دوچرخه سواری رشد و توسعه فدراسیون دوچرخه سواری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه

با یاد نیک از مرحوم آیة‌الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن موسسه، و شناسایی استعداد‌های درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت