Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:44:05 GMT

احتمال سرریزشدن سد گاوشان در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۵۱۰

احتمال سرریزشدن سد گاوشان در کردستان

شرکت آب منطقه‌ای کردستان از احتمال سرریزشدن آب سد گاوشان خبر داد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، شرکت آب منطقه ای کردستان در اطلاعیه‌ای نسبت به سرریز آب سد گاوشان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است "نظر به اینکه سرریز سد گاوشان و یا انجام عملیات مانور دریچه تحتانی سد مذکور در آینده نزدیک و در نتیجه ایجاد جریان سیلابی در رودخانه گاورود محتمل است، از این رو از ساکنین، باغداران، صاحبان طرح‌های پرورش ماهی، تأسیسات ایستگاه‌های پمپاژ، خانه‌های کارگری و جوامع مجاور و پایین دست سد گاوشان خواهشمند است با رعایت نکات ایمنی از حضور افراد و وجود خودروها و اموال و هرگونه وسایل دیگر در رودخانه ممانعت تا از بروز خسارات مالی و جانی پیشگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است شرکت آب منطقه‌ای کردستان در صورت هرگونه خسارت، مسئولیتی بعهده نخواهد داشت.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان