Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:08:09 GMT

کشف ۷ کیلوو ۵۰۰ گرم هروئین در فهرج

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۶۶۰

کشف ۷ کیلوو ۵۰۰ گرم هروئین در فهرج

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ بهروزه فرمانده انتظامی شهرستان فهرج  گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استقرار نامحسوس در محور فهرج – زاهدان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که بصورت ماهرانه‌ای در قسمتی از این خودرو جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی فهرج با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: اینگونه فعالیت‌های مجرمانه کاملا سلامت فردی و اجتماعی افراد جامعه را هدف قرار داده و موجب نابودی خانواده‌ها و جوانان می‌شود از اینرو پلیس با تمام توان در این عرصه انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/ح

کشف هروئین از خودرو پراید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هروئین موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند.

به گفته او ماموران پس از بررسی، محل نگهداری سیگار‌های قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و بازرسی به‌عمل آمده از مغازه تعداد ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهروموم مغازه گفت : در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد