Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:41:10 GMT

اژدری در عرصه جهاد، بسیار پر انرژی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۷۱۲

اژدری در عرصه جهاد، بسیار پر انرژی بود

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر جمعه ۲۵ آبان، امیر محمد اژدری جهادگر، در مسیر حرکت به سمت یکی از مناطق محروم جهت خدمت رسانی، در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. یکشنبه ۲۷ آبان مراسم تشییع و تدفین این جوان ۲۵ ساله و جهادگر در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان کارشناس مذهبی در خصوص ویژگی‌های این جهادگر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا این برادر را رحمت کند؛ چراکه او یکی از خوب‌های عرصه‌ی جهاد بود. شخصی بود که بانشاط بسیار زیاد در عرصه جهاد فعالیت می‌کرد. امیر محمد جهادگر پر کار و جدی بود؛ هم عاشق کار‌های جهادی بود، هم عاشق خدمت به مردم.

وی افزود: اگر پروژه‌ای جهادی حتی در روستا‌های دور افتاده را به امیر آقا سپرده می‌شد، مسئولان جهادی خیالشان راحت بود که او به خوبی کار را از آب در می‌آورد. واقعا با از دست دادن این بزرگوار، گروه‌های جهادی لطمه بزرگی خوردند. امیر محمد کار راه بیندازه بسیاری از گروه‌های جهادی بود.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان با اشاره به روحیه خدمتگذاری امیر علی اژدری بیان کرد: امیر علی حتی در جلساتی که در ساعات ابتدایی روز، مثلا دو یا سه نصفِ شب برگزار می‌شد، حضور پیدا می‌کرد و همیشه پای کار بود. برایم اراده و انگیزه اش خیلی عجیب بود. کم داریم بچه‌هایی که عاشق کار جهادی باشند و سر از پا نشناخته این فعالیت‌های سخت و طاقت فرسا را انجام دهند. حتی در میان بچه‌های جهادی هم مانند امیر محمد کمتر پیدا می‌شود. او همیشه در فعالیت‌های این چنینی پیش قدم بود؛ چه برای فعالیت‌های محرومیت زدایی، چه کار‌هایی که برای برنامه‌های ارزشی مانند اربعین. ان شا الله امام حسین (ع) کمک حال امیر محمد باشد.

گفتنی است مراسم ختم این جهادگر ساعت ۱۱ سه شنبه ۲۹ آبان و مراسم هفتم این مرحوم نیز، عصر پنجشنبه ۳۰ آبان در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

صحبت‌های حجت الاسلام قاسمیان درباره امیر محمد اژدری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد وحیدی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است، اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشورمان را ببینند، مدیران ما پاک‌دست و در حال خدمت‌گزاری هستند و این از تلاش یک فرد نیست، بلکه نظام است.

وی با بیان اینکه حسینی‌پور اتفاقات خوبی برای مازندران رقم زد، عنوان کرد: فعالیت خوب وی چه در زمان مدیریت قبل از استانداری و چه در زمان استانداری با پشتوانه قوی برای این استان تلاش کردند و اتفاقات خوبی رقم زدند.

وزیر کشور ادامه داد: با جریان علمی و جریان معنوی قوی و با استفاده از ظرفیت‌های مهم طبیعی فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تجربه امروز پس از دو سال‌واندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم.

وحیدی با تاکید اینکه مازندران جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر دهیم، با وجود بیماری همسرشان فداکارانه ماندند تا به مسائل امور بپردازند و این تغییر نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا می‌خواستند در وزارت کشور از وی استفاده کنند، اما معاون رئیس‌جمهور نظرشان این بود که از حسینی‌پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور در خصوص استاندار جدید مازندران بیان کرد: یوسف نوری در کمتر حوزه‌ای است که صاحب نظر نباشد، گردشگری، برنامه‌ریزی و آموزش طراحی و معنوی، اخلاقی و در کنار دانش و کار جهادی می‌توان از وجودش استفاده کرد.

وی گفت: ظرفیت‌های مهم استان و کارهایی که باید به نتیجه برسد، مانند اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، جهش تولید که موضوعات بسیار مهم است و می‌توان نقش ایفا کند.

کد خبر 747270

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی