Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:13:53 GMT

درخشش ورزشکاران چهارمحالی در رقابت های کشوری شنا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۷۳۱

درخشش ورزشکاران چهارمحالی در رقابت های کشوری شنا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، دومین دوره مسابقات شنای منطقه چهار کشور با ۲ رویکرد استعدادیابی و انتخابی جام بین المللی آذربایجان ۲۵ آبان ماه به مدت دو روز در استخر انقلاب شیراز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده‌های سنی ۱۱ تا سال ۱۲، ۱۳ تا ۱۴ سال، ۹ و ۱۰ سال و هفت و هشت سال در رشته‌های ۱۰۰ متر شنای آزاد، ۱۰۰ متر شنای قورباغه، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی انجام شد و از استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ شناگر در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال به مربیگری نرگس شاه‌سواری و سرپرستی فروغ مهدیان در بخش مسابقات انتخابی جام بین المللی آذربایجان و ۱۱ شناگر در رده سنی ۹ و ۱۰ سال و هشت و هفت سال تنها در جشنواره استعدادیابی این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها، ریحانه خوانساری، راضیه خاکسارحقانی موفق به کسب مدال طلا شدند و مرضیه شاهقلیان و انوشا رحمتی در رشته های مختلف سه مدال نقره را از آن خود کردند.

همچنین زینب حسن زاده، مرضیه شاهقلیان، ملیکا نکوئی و انوشا رحمتی مقام سوم را در رشته‌های مختلف از آن خود کردند و موفق به کسب ۹ مدال برنز شدند.

کد خبر 4462009

منبع: مهر

کلیدواژه: استخر شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی بوکسور تبریزی تیم‌ملی در رقابت‌های بوکس جاده ابریشم صاحب نشان نقره شد.

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو برگزار شد، تیم ملی ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور داشت که با کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش ایسنا، در جریان مبارزات امروز، در وزن ۵۱ کیلوگرم مهدی پرویزی بوکسور تبریزی تیم‌ملی، که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و به مدال نقره بسنده کرد.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور