Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان شهر جم گفت: درگیری در روستای چاهه شهرستان جم منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن تعدادی از اهالی روستا شد.

روح الله فروغی‌فر دادستان شهر جم گفت: ۱۴ آبان گزارشی مبنی بر درگیری چندنفر در روستای چاهه از توابع بخش مرکزی شهرستان جم به نیروی انتظامی این شهرستان اعلام شد.

وی درباره جزئیات این حادثه Incident گفت: تعدادی در این درگیری مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال یافتند و متاسفانه مرد ۶۰ ساله‌ای نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان جم با اشاره به اینکه علت فوت مرد ۶۰ ساله در حادثه یاد شده مشخص نیست بیان کرد: پزشک Doctor قانونی در حال بررسی علت اصلی فوت است و لی هنوز علت اصلی فوت مرد ۶۰ ساله در درگیری روستای چاهه مشخص نیست.

فروغی‌فر با بیان اینکه علت اصلی این درگیری در دست بررسی می‌باشد افزود: پرونده برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن زوایای مختلف آن، در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی انقلاب شهرستان جم‌در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: طرفین درگیری پس از شناسایی برای ارائه توضیحات به دادسرای شهرستان جم احضار شدند و پس از تحقیقات اولیه، متهم اصلی تا زمان کامل شدن تحقیقات پرونده، بازداشت است.

دادستان جم با اشاره به اینکه جزیئات دقیق‌تر و علت بروز این درگیری تنها از سوی مراجع رسمی قضایی اعلام می‌شود گفت: در حال بررسی مدارک و مستندات موجود هستیم و اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرد فوت شده مدیر مدرسه است نیز، کذب است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 9 ساله در فروشگاه + عکس قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! پدر 92 ساله پسرش را به خاطر خوابیدن زیاد کشت !+عکس سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم آیا ده ونکی ها اشرار هستند ؟! / فیلم تکان دهنده آخرین خبر از آزار شوم یک بچه در مهد کودک ولنجک و سرنوشت دختری که زانویش با دریل سوراخ شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پزشک Doctor اخبار فضای مجازی اخبار حوادث کشته شهرستان مرگبار مدیر مدرسه جم عکس فیلم ایران ساعت مرد پسر دختر پدر تصاویر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت

ایسنا/بوشهر بخشدارامام حسن گفت: در درگیری میان دو صیادبومی درکنارساحل بندرامام حسن یک نفرکشته شد.

عبدالله درخشان سه شنبه شب درگفت وگوباخبرنگار ایسنادربوشهرافزود : بعدازظهرامروزسه شنبه ۷فروردین ۱۴۰۳ دریک درگیری بین دو صیادبومی بندرامام حسن یکی ازصیادان با چاقو به قتل رسید.

وی اضافه کرد:  انگیزه قاتل که فعلا متواری است مشخص نیست.

به گفته وی امنیت کامل دراین بندربرقراراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان