Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:56:26 GMT

مد‌های جشن عروسی سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۳۲۰۳

مد‌های جشن عروسی سال ۲۰۱۹

اگر قرار است که عروسی تان را در سال ۲۰۱۹ برگزار کنید و به دنبال آنید که چگونه برگزارش کنید، ما ایده‌های جالبی را برایتان آورده ایم. مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹، از سال‌های قبل بسیار متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که چه چیز‌هایی در این سال مد می‌شود، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

لباس عروس پوشیده و ساده

اگر چه در سال‌های اخیر، لباس عروس‌های باز یا به بیان دیگر دکلته مد بود، اما در سال ۲۰۱۹، ما شاهد لباس عروس‌های بسته و پوشیده تری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترند از لباس عروس مگان مارکل الهام گرفته است. اگر به عکس‌های عروسی او نگاهی بیاندازید، می‌بینید که لباس عروس در کمال سادگی و پوشیدگی طراحی شده است؛ بنابراین اگر عروس سال پیش رو هستید و می‌خواهید لباس عروس تان را با مد روز پیش ببرید، از خرید لباس‌های باز خودداری کنید که دیگر هیچ جذابیتی ندارند.

سادگی نیز از دیگر مد‌های لباس عروس‌های امسال می‌باشند. از این رو، دیگر خبری از منجق دوزی و توردوزی‌های زیاد نیست. همانطور که از قدیم هم می‌گفتند، سادگی همیشه زیباست.



کیک عروسی تصویری

پیشرفت تکنولوژی حتی به کیک‌های عروسی هم رسید. در سال ۲۰۱۹، دیگر خبری از آن کیک‌های ساده و تزیین شده با خامه نیست، بلکه عکس‌ها و تصاویر کامپیوتری به صورت سه بعدی روی کیک نمایش داده می‌شوند. به این صورت، شما می‌توانید یک فیلم کوتاه را به جای پرده نمایش، روی کیک تماشا کنید. دیدن همچین کیکی برای شما هم هیجان انگیز است، اینطور نیست؟



لباس عروس آستین دار

لباس عروس‌های آستین دار بار دیگر جای خود را در دنیای مد و فشن باز کردند. این مد معمولا در فصل‌های سرد سال متولد می‌شود، بنابراین اگر شما هم به فکر برگزاری مراسم عروسی برای پاییز و زمستان پیش رو هستید، بد نیست که به این مدل هم فکر کنید. لباس عروس‌های آستین بلند سبکی مدرن و در عین حال کلاسیک دارند که مدل محبوب شاهزاده‌های سلطنتی می‌باشند. اگر شما هم می‌خواهید لباس عروسی شیک و سنگین به تن داشته باشید، به لباس عروسی با آستین‌های بلند فکر کنید.



رنگ‌های متنوع

در جشن‌های عروسی سال ۲۰۱۹، دیگر خبری از رنگ‌های خنثی نیست، بلکه رنگ‌های متنوع و شاد نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این مد، نه تنها عروس و داماد جشن خود را به رنگ مورد علاقه شان برگزار می‌کنند، بلکه میهمانان نیز با دیدن فضایی رنگی تر، انرژی بیشتری دریافت می‌کنند. البته این بدان معنی نیست که همه جا را رنگی کنیم، کافی ست که به جزییات کمی رنگ دهید. دیگر یک جشن تمام سفید، برای کسی جذابیت ندارد؛ بنابراین با تنوعی رنگی که در مقابل تان قرار دارد، جشن تان را به رنگ مورد علاقه تان برپا کنید.



پوشیدن ۲ لباس عروس

شاید تا به حال فکر می‌کردید که انتخاب یک لباس عروس بسیار سخت است، اما اگر بدانید که در سال ۲۰۱۹ پوشیدن ۲ لباس عروس مد می‌شود، چه می‌گویید؟ از آنجا که لباس عروس‌ها بسیار سنگین، حجیم و بلند هستند، رقصیدن و این طرف و آن طرف رفتن با آن‌ها بسیار سخت است. از این رو عروس ۲ لباس انتخاب می‌کند که یکی از آن‌ها راحت‌تر و جمع و جورتر است. به احتمال زیاد این ترند مورد استقبال بسیاری از دختران قرار خواهد گرفت.



کارت‌های میهمانان

همانطور که در مراسم مختلفی، چون گرمی اوارد یا مراسم اسکار دیده اید، نام میهمانان روی صندلی یا میز‌های روبه رویشان نوشته شده است، این شیوه برای عروسی‌های سال پیش رو نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این روش، شما باید اسامی میهمانان را روی کارت‌ها بنویسید و آن‌ها را روی بشقاب‌های میز جلویشان بگذارید. این مد نه تنها شیک و رسمی ست، بلکه جای میهمانان هم مشخص می‌کند و آن‌ها را از سردرگمی نجات می‌دهد.



تزیینات طبیعی

در جشن عروسی‌های سال ۲۰۱۹، از تزیینات طبیعی بیشتر استفاده می‌شود. به عنوان مثال گل‌های زیادی روی میز چیده یا از سقف آویزان شده اند. در واقع شما طبیعت را در آن محیط احساس می‌کنید که خود در روحیه عروس و دوماد و به تبع میهمانان تاثیر مثبتی می‌گذارد.

  منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات

کمپین ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان در بیانیه‌ای اعلام کردند که آن‌ها برای استخدام بیش از ۱۰۰ هزار وکیل و داوطلب در ایالت‌هایی که انتظار می‌رود، رقابت‌های انتخاباتی در آن‌ها فشرده و تنگاتنگ باشد، آماده می‌شوند.

به گزارش دنیای اقتصاد، در این بیانیه آمده است آن‌ها در نظر دارند شمار زیادی از ناظران انتخاباتی را استخدام کنند که روند بی نظمی‌های احتمالی در مکان‌های اخذ رای را ارزیابی کنند.

این برنامه به پیشنهاد کمپین ترامپ و رئیس جدید کمیته حزب جمهور‌خواه مایکل واتلی و لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات طراحی شده است.

در همین حال، وکلایی در اتاق‌های جنگ حزب جمهوری خواه در ایالت‌هایی که رقابت در آنجا فشرده است، مستقر خواهند شد، اتاق‌هایی که در آنجا کارکنانی برای پاسخ به تماس‌های ناظران انتخاباتی و رای دهندگانی که شاهد یک بی نظمی احتمالی بوده‌اند، هستند.

همچنین دونالد ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد داشتن افراد درستکاری برای شمارش آرا به اندازه مشارکت رای دهندگان در روز انتخابات حایز اهمیت است. در حال حاضر جمهوری خواهان برای حفاظت از آرا و تضمین پیروزی بزرگ در انتخابات ۵ نوامبر با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این در حالی است که کمیته ملی جمهوری خواهان برنامه همبستگی رای دهندگان را در جریان انتخابات کنگره در سال ۲۰۲۲ نیز اجرا کرده بود.

براساس بیانیه صادر شده، در جریان انتخابات سال جاری، کمیته ملی جمهوری خواهان در ۸۲ دعوی قانونی مرتبط با یکپارچگی انتخابات در ۲۵ ایالت حضور داشته است.

بر اساس این گزارش، از زمان آغاز کمپین انتخاباتی ترامپ در اواخر سال ۲۰۲۲، وی همچنان به طرح ادعای تقلب گسترده در بین رای دهندگان در انتخابات ۲۰۲۰ ادامه داده است در حالی که وی هیچ گونه مدرکی در این باره ارائه نداده است.

اعلام این خبر در حالی است که دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در حال برگزاری است.

براساس این گزارش یک هیئت منصفه ۱۲ نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا ۱۳۰ هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

ترامپ در جریان یک مصاحبه در محوطه بیرونی دادگاه، بار دیگر قاضی این پرونده را فردی شیاد و پرونده را توطئه‌ای برای کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی پیش رو دانست.

وی پیشتر نیز در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، قاضی این پرونده را فردی فاسد و حق باز نامید.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات ۲۰۲۰ و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده‌ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می‌تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود ۷۰ سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود ۰/۶ درصد در تازه‌ترین نظرسنجی‌های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • صحبت های عروس جوان در آمریکا درباره غزه | ببینید
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات