Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ذوب آهن امیدوار است که تیمش با علیرضا منصوریان به موفقیت برسد.

طرفداری- سعید آذری، درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از اضافه شدن علیرضا منصوریان اظهار داشت:

تمرینات خیلی خوب و منظمی در حال برگزاری است. به هر حال تصمیم بر این شد که کادر فنی تیم تغییر پیدا کند و این مورد انجام شد. ظرف 3 روز اخیر تمرینات خوبی انجام شده و مجموعه باشگاه با امید زیادی به بازی‌های آینده نگاه خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم از نتایج تلخ گذشته درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه هم‌قسم شده‌اند که با قدرت بیشتر در همه بازی‌ها به میدان بروند.

به گزارش تسنیم، وی درباره عملکرد چند روزه منصوریان در ذوب‌آهن، تصریح کرد:

منصوریان با حضورش انرژی خیلی خوبی را به تیم تزریق کرده است و همه با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند. منصوریان جزو چهره‌های شاخص و صاحب‌نام فوتبال ایران است که به دنبال علم فوتبال نیز رفته است و خوشحالیم که او تجربه‌اش را در دوران بازیگری و مربیگری به ذوب‌آهن آورده است. او یک مربی بزرگ است که با باشگاه بزرگ ذوب‌آهن می‌تواند تعامل بسیار خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره این که باشگاه بعد از تغییر و تحولات کادر فنی چه انتظاری خواهد داشت، گفت:

ما دوست داریم هرچه زودتر روند مثبت تیم آغاز شود چرا که در مجموعه باشگاه بازیکنان ارزشمندی داریم و امیدواریم با حضور کادر فنی جدید روند صعودی تیم آغاز و به نتایج خوب نزدیک شویم. از این بابت روی منصوریان هیچ فشاری وارد نخواهد بود. اما با توجه به شخصیتی که خود علیرضا منصوریان دارد او هم دوست خواهد داشت که روند نتیجه‌گیری تیم زودتر آغاز شود.

آذری با اشاره به تغییرات دیگر مربیان تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد:

به هر حال تغییراتی صورت گرفته است، باید از زحمات کادر فنی قبلی نهایت تشکر را داشته باشیم. آنها همه تلاش‌شان را کردند اما در فوتبال مربیان بزرگ هم در مقاطعی دچار نوسان می‌شوند و نباید از آنها هیچ گلایه‌ای وجود داشته باشد.

وی درباره وضعیت مهدی رجب‌زاده در کادر فنی ذوب‌آهن عنوان کرد:

رجب‌زاده بازیکن بزرگی بوده است، رجب‌زاده یک فوق‌ستاره در فوتبال ایران است و جزو بازیکنان بزرگ ایران و آسیا به حساب می‌آید. او بازیکنی است که بیشترین گل زده را با پیراهن یک تیم تجربه کرده است. رجب‌زاده بیش از 100 گل برای ذوب‌آهن به ثمر رسانده است. ذوب‌آهن هیچ وقت از چنین سرمایه‌ای به سادگی نمی‌گذرد. هفته آینده با او جلسه‌ای خواهیم داشت تا بتوانیم کماکان از ظرفیت‌های او در باشگاه استفاده کنیم. مطمئناً رجب‌زاده در آینده یکی از چهره‌های شاخص مربیگری در فوتبال خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است

محسن نجفی سولاری تهیه‌کننده برنامه «برمودا» که با اجرای کامران نجف‌زاده از شبکه نسیم پخش می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این برنامه گفت: فضا برای ساخت «برمودا» به این جهت رو به جلو و پیش رفت تا ما به جامعه این را القا کنیم که با گفت‌وگو سوءتفاهم‌ها حل و برطرف می‌شود.

وی افزود: مهمانان «برمودا» به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که شاید سال‌ها از آنها خبری نبوده و یا نکاتی که هیچ‌وقت فرصت و زمان بیان آنها وجود نداشته بوده و ذهنیت‌هایی نسبت به آن وجود داشته است و ما در یک فضا و محیط گرو صمیمی بتوانیم گفت‌و‌گو کنیم و دل‌ها را به هم نزدیک کنیم.

تهیه‌کننده «برمودا» ادامه داد: ما به‌دنبال این بودیم که با ساخت این برنامه انرژی مثبت را به خانه مردم از جهت اینکه یک نشست صمیمانه و از بعد دیگری به چهره‌هایی که مردم سال‌ها نسبت به آنها حس نوستالژیک، حس قرابت و نزدیکی داشته‌اند تزریق کنیم.

نجفی بیان کرد: فکر می‌کنم طبق آماری که این روز‌ها از مراکز پژوهشی، فضای مجازی و رسانه‌های رسمی منتشر می‌شود توانسته‌ایم به این هدف برسیم.

چرا کامران نجف‌زاده مجری این برنامه شد؟

محسن نجفی در پاسخ به این سوال گفت: طرح ابتدایی و اولیه این برنامه به نام «اتاق مخفی» به کامران نجف‌زاده تعلق دارد و بعد با تغییراتی که در آن اعمال شد به «برمودا» رسید؛ حتماً «برمودا» به‌واسطه حضور کامران نجف‌زاده «برمودا» شده است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین دلایل ساخت برنامه و فضای گفت‌وگویی که  در داخل آن شکل می‌گیرد حضور نجف‌زاده به واسطۀ تجربه مفصل و زیادی که در حوزه گفت‌وگو، تولید محتوا، حضور در اروپا و آمریکا و حضور در موقعیت‌های مختلف رسانه‌ای در سال‌هایی که خبرنگار بوده است همگون با جنس‌های مختلف مهمان‌های برنامه ما چه در فضای سیاسی، اجتماعی، هنری و اقتصادی تمام آن‌ها را در بر می‌گیرد.

تهیه‌کننده این برنامه ادامه داد: فضایی که ایشان قبلا تجربه کرده به واسطه بعد بین المللی و داخلی آن حتماً از بهترین گزینه‌ها برای اجرای این برنامه بوده‌اند.

برنامه «برمودا» چه تفاوتی با سایر تاک‌شو ها دارد؟

وی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: تفاوت «برمودا» با سایر تاک‌شو ها در ساختار، فرم و شکل گفت‌و‌گو هایی است که ما در این برنامه تلاش کردیم که هم به جهت دکور، فرم و محتوایی که روایت می‌شود یک فضای ژورنالیستی باشد.

تهیه‌کننده «برمودا» ادامه داد: ما برخلاف بیشتر تاک‌شو هایی که ساخته می شود به سرغ بعد جدیدی از زندگی افراد و سابقه آنها می رویم؛ این موضوع می تواند برای بیننده و مخاطب حتما جلوه دیگری داشته باشد.

نجفی گفت: تلاش کردیم تا از تمام نقاطی که در گفت و گو های چندین و چندساله مهمانان که چهره‌های سرشناسی هستند دوری کنیم و به زاویه‌های جدیدی بپردازیم که این موضوع با تحقیقات مفصل پیرامون مهمان اتفاق افتاده است و خداروشکر قطعه‌هایی که از این برنامه استخراج می‌شود و حجم مخاطبی که در این ایام کوتاهی که این نوزاد تازه متولد شده به نام «برمودا» منتشر شده نشان‌دهنده این است که مخاطب و عکس العمل آن نسبت به برخی صحبت‌های مهمانان برنامه مشخص می‌کند ما در این مسیر موفق بوده‌ایم.

ملاک «برمودا» برای انتخاب مهمان چیست ؟؛ چرا باید شخصیتی مثل احمد مجد زاده در این برنامه حضور داشته باشد

وی در پاسخ به این سوال بیان کرد: ما، در انتخاب مهمان‌ها تلاش کردیم تا از چهره‌هایی که با آنها خاطره داریم استفاده کنیم، از چهره‌هایی که مردم در طول سال‌ها از آنها ذهنیتی و شناختی داشته‌اند استفاده کنیم و به بعد دیگری از آنها بپردازیم.

تهیه‌کننده این برنامه اظهار داشت: با توجه به ضبط بروز «برمودا» با ما مسائل روز حرکت می‌کنیم و هر اتفاقی که در جامعه منتشر شود مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد که ممکن است سوء تفاهمی بابت آن پیش بی‌آید و نکته‌ای وجود داشته باشد که مخاطب به‌واسطه انتشار آن در فضای مجازی سوء برداشتی از آن داشته باشد ما وظیفه داریم با توجه به بروز بودن «برمودا» آن مسئله را حل کنیم.

وی درباره حضور احمد مجد زاده در این برنامه گفت: وی یک سبقه‌ای دارد، مجدزاده کشتی‌گیر، پهلوان و روحانی ای بوده که به‌واسطه حضور چند دقیقه‌ای در یک برنامه زوایای دیگری از او برای مردم بیان نشده است و وقتی متوجه می‌شویم با یک قهرمان ورزشی و یک کشتی‌گیر قدیمی که در فضای شخصی زندگی‌اش متوجه موضوعات دیگری از این فرد می‌شویم که شاید به دلیل آن تک جمله (جدی می‌فرمایید) موجب شده که سوء برداشتی از چهره واقعی و حقیقی او بشود.

نجفی افزود: ما در این برنامه وظیفه داریم که آن روی سکه احمد مجدزاده را نشان دهیم تا مخاطب متوجه شود او صرف آن تک جمله نیست و سبقه سابقه‌ای دارد و دعوت او به برنامه‌ای در شبکه خبر کارشناس بودن او در حوزه ورزش است اما تنها چیزی که از وی استخراج و دست‌به‌دست می‌شد جمله (جدی می‌فرمایید) او است.

تهیه کننده «برمودا» اظهار کرد: ما در «برمودا» تلاش کردیم نکته‌های دیگری از مجدزاده را نیز نشان بدهیم که خداروشکر با استقبال نیز مواجه شد؛ خیلی از افراد با کامنت‌هایی در فضای مجازی و حقیقی گفته بودند که ما نمی‌دانستیم او به این شکل است و چه قدر خوب که این موضوع مشخص شد.

بزرگ‌ترین نقطه قوت برمودا

وی درباره بزرگ‌ترین نقطه قوت این برنامه گفت: به نظرم بزرگ‌ترین نقطه قوت «برمودا» تعامل با بیننده است، یعنی مخاطبی که این برنامه را تلاش می‌کند احساس می‌کند میزبان برنامه سوالاتی که سالیان سال در ذهن او بوده است را از مهمان برنامه می‌پرسد.

وی گفت: این اتفاقی است که به جهت جامعه‌شناسی و تیم اتاق فکر و نویسندگان برای هر سوژه مدت طولانی وقت می‌گذاشتند تا بتوانند موضوع و سوالات را پخته کنند و به گفت‌و‌گو بنشیند که دلیل روایت و سبک اجرای نجف‌زاده توانست در دل مردم جا پیدا کند.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم