Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال ۵ وزن دوم رقابت‌های كشتی آزاد زير 23 سال جهان موفق به کسب مدال طلا شد.

در ادامه مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است؛ کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم با پیروزی 4 بر یک مقابل آرتور نایفونوف از روسیه در فینال موفق به کسب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کشتی ایران که در مجموع 40 وزن مسابقات جهانی بزرگسالان و امیدها در آزاد و فرنگی حتی موفق به داشتن یک فینالیست نشده بود، با طلای قاسم‌پور سرانجام این طلسم شکسته شد.

به گزارش فارس، در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حضور داشتند، کامران قاسم‌پور در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و در دور سوم عارف اوزن از ترکیه 10 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد گامباتار از مغولستان گذشت و فینالیست شد.

پیش از این ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی پنجم شد ه بود و نوید زنگنه در ۷۴ کیلوگرم مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورده بود.

 نتایج سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایلجا ماتوهان از آلمان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل ایشیگورو از ژاپن به برتری رسید، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر 10 مغلوب اسلان بیک ساتیف از روسیه شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

شهبازی امشب برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف ایراکلی میتسیوتوری از گرجستان خواهد رفت. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، امین طاهری در دور اول با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی به پیروزی رسید، اما در دور دوم در ثانیه های پایانی با نتیجه 3 بر 2 مقابل سعید گامیدوف از روسیه شکست خورد که با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا با نتیجه 10 بر صفر توماس هیلدنبراندت از کانادا را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر یک از سد الکساندر کولدوفسکی از اوکراین گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد تا امشب برای کسب مدال برنز به مصاف کامیل کوچیولیک از لهستان برود.

در رقابت‌های 5 وزن اول نیز علی شعبانی با پیروزی در دیدار رده‌بندی وزن 97 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو