Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام طائب در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا مایه حیات و رونق معنوی هستند گفت : حیات معنوی یعنی هدف داشتن و به سمت آرمان ها حرکت کردن و این راه شهداست.
وی افزود: آمریکا از مردم ایران عصبانی است ولی در برابر قدرت و اتحاد این ملت کاری از پیش نمی برد.
حجت الاسلام طائب گفت: آمریکا منتظر این است که با تحریم های اقتصادی ایران شکست بخورد ولی این کاری بیهوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان بسیج مسجد المهدی تحریم اقتصادی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان حدود سه هزار شهید دارد، تاکید کرد: وصیت نامه یک هزار و ۲۴۱ نفر از شهدای استان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در استان سمنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه انتشار دیگر وصیت نامه های شهدای استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پژوهش های اسنادی نیز درباره وصیت نامه های شهدای استان صورت گرفته تا بدانیم که برای مثال کدام موضوعات بیشترین فراوانی را در وصایای شهدای گرانقدر استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان همچنین از ثبت خاطرات همسران، مادران و پدران و نزدیکان شهدا در قالب برنامه های مختلف خبر داد و بیان کرد: استان سمنان توانست رتبه سوم جشنواره «افتخار من» را موضوع ثبت خاطرات نزدیکان شهدا به دست بیاورد.

مطهری با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای ثبت این خاطرات، پرداخت به زندگی شهدا و همچنین انتقال سیره شهدا به نسل جوان است، ابراز کرد: جهاد تبیین و الگو سازی برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی محورهای این دست فعالیت ها هستند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: روز پانزدهم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092730

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»